Course : Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα [open]
Course code : ICSD115
-
Units
-
Εισαγωγή
-
Επιχειρηματικά μοντέλα
-
Συμπεριφορά καταναλωτή και διαδίκτυο
-
Επικοινωνία και προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον
-
Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και πωλήσεων
-
Διαχείριση πληροφοριών με την χρήση ERP & CRM συστημάτων
-
Κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο
-
Ηλεκτρονικές αγορές B2B, διαχείριση αλυσίδας τροφοδοσίας και δημοπρασίες
-
Δημιουργία αξίας και στρατηγική στο διαδίκτυο
-
Σχέδιο δράσης & επιχειρηματικό πλάνο
-
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ
-
Εισαγωγή
Σχέδιο δράσης & επιχειρηματικό πλάνο
Προσδιορισμός επιχειρηματικού μοντέλου για μια καινοτομική διαδικτυακή επιχείρηση, δημιουργία αξίας και τοποθέτηση (positioning) της εταιρείας. Κρίσιμοι πόροι και λειτουργίες της εταιρείας. Ανάλυση εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος. Οι ανταγωνιστικές δυνάμεις. Καθορισμός πλάνου προώθησης και εκτέλεση παραγγελιών –διανομή. Τιμολογιακή πολιτική, εκτίμηση εσόδων και ανάλυση νεκρού σημείου (break-even point).
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ (VIDEO)
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ