Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα [open] (321-8952)
Units
Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και πωλήσεων
Παρουσίαση ενός συνολικού πλαισίου καταγραφής και μέτρησης για την απόδοση των διαδικτυακών επιχειρηματικών ενεργειών μάρκετινγκ. Από τα click-through-rates στο “viewability”. Παρουσίαση και πρακτική άσκηση στα Web analytics, Google AdWords και στρατηγικοί δείκτες για συγκριτική αξιολόγηση διαδικτυακών επιχειρηματικών ενεργειών.
| ||
2. Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα | ||
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ (VIDEO) | ||
Ενότητα 5 - Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και πωλήσεων (Web analytics) Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και πωλήσεων (Web analytics) |
||
Ενότητα 5 - AdWords AdWords |
||
Ενότητα 5 - Social Media & Διαφήμιση Social Media & Διαφήμιση |
||
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ | ||
Άσκηση αυτοαξιολόγησης - Ενότητα 5η (Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και πωλήσεων) |