Course : Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα [open]
Course code : ICSD115
-
Units
-
Εισαγωγή
-
Επιχειρηματικά μοντέλα
-
Συμπεριφορά καταναλωτή και διαδίκτυο
-
Επικοινωνία και προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον
-
Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και πωλήσεων
-
Διαχείριση πληροφοριών με την χρήση ERP & CRM συστημάτων
-
Κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο
-
Ηλεκτρονικές αγορές B2B, διαχείριση αλυσίδας τροφοδοσίας και δημοπρασίες
-
Δημιουργία αξίας και στρατηγική στο διαδίκτυο
-
Σχέδιο δράσης & επιχειρηματικό πλάνο
-
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ
-
Εισαγωγή
Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και πωλήσεων
Παρουσίαση ενός συνολικού πλαισίου καταγραφής και μέτρησης για την απόδοση των διαδικτυακών επιχειρηματικών ενεργειών μάρκετινγκ. Από τα click-through-rates στο “viewability”. Παρουσίαση και πρακτική άσκηση στα Web analytics, Google AdWords και στρατηγικοί δείκτες για συγκριτική αξιολόγηση διαδικτυακών επιχειρηματικών ενεργειών.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ (VIDEO)
Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και πωλήσεων (Web analytics)
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ