Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα [open] (321-8952)
Units
Επικοινωνία και προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον
Νέα κανάλια επικοινωνίας και μοναδικά χαρακτηριστικά. Η ιστοσελίδα της εταιρείας ως μέσο προώθησης, διαφημίσεις μέσω display, search (SEO, SEM), email, social media και mobile.
| ||
2. Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα | ||
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ (VIDEO) | ||
Ενότητα 4 - Ψηφιακό μάρκετινγκ Ψηφιακό μάρκετινγκ |
||
Ενότητα 4 - Ψηφιακό μάρκετινγκ (συνέχεια) Ψηφιακό μάρκετινγκ (συνέχεια) |
||
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ | ||
Άσκηση αυτοαξιολόγησης - Ενότητα 4η (Επικοινωνία και προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον) |