Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα [open] (321-8952)
Units
Συμπεριφορά καταναλωτή και διαδίκτυο
Αλλαγή στην ασυμμετρία της πληροφορίας και μεγαλύτερη ισχύς του καταναλωτή. Η διαδικασία της αγοράς, εξατομίκευση και κριτήρια αξιολόγησης e-shop.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ | ||
2. Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα | ||
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ (VIDEO) | ||
Ενότητα 3 - Μέγεθος B2C και Συμπεριφορά καταναλωτή Μέγεθος B2C και Συμπεριφορά καταναλωτή |
||
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ | ||
Άσκηση αυτοαξιολόγησης - Ενότητα 3η (Συμπεριφορά καταναλωτή και διαδίκτυο) |