Μετάβαση στην αρχική σελίδα
  • Είσοδος
  1. Αρχική Σελίδα
  2. ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ - ΕΙΡΗΝΗ ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ
  3. Έγγραφα

ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ - ΕΙΡΗΝΗ ΡΗΓΟΠΟΥΛΟΥ

Έγγραφα

Επάνω
Αρχικός κατάλογος » περι ερευνητικής μεθοδολογίας και έρευνας  
ΤύποςAρχείο ΚάτωΜέγεθοςΗμερομηνία
2a_The Handbook of Brand management Scales_ Content.docx 1.54 MB25/10/21
4077601_Research.pdf 20.15 MB25/10/21
5_introduction-to-research-and-research-methods_Uni of BRANDFORD.pdf 629.32 KB25/10/21
5_Key-Elements of a Research Proposal Quantitative Design.pdf 35.39 KB25/10/21
5_Multi‐method research on consumer–brand associations.pdf 169.93 KB25/10/21
5_RESEARCH INTO DESIGN IN COMMUNITIES_ BOOK.pdf 28.56 MB25/10/21
5_Review_of_Marketing_Research_MacInnisandPark_Opening_Chapter.docx 113.38 KB25/10/21
Case Study Method A Step-by-Step Guide for Business Researchers_MEW MEW.pdf 286.99 KB6/4/22
IQRM_book_2020_Jan_28_INTRODUCTION TO QUANTITATIVE RESEARCH METHODS.pdf 4.18 MB25/10/21
Krueger-FocusGroupInterviews.pdf 145.43 KB25/10/21
Latest research on brand relationships_NEW NEW.pdf 338.02 KB6/4/22
Multi‐method research on consumer–brand associations.pdf 169.93 KB25/10/21
Quantitative and Qualitative Research in Business and Technology.pdf 354.8 KB6/4/22
QUANTITATIVERESEARCHASYNOPSISAPPROACH.pdf 180.38 KB25/10/21
Research-Methods-Handbook.pdf 327.64 KB25/10/21
Two decades of research on nation branding_NEW NEW.pdf 227.19 KB6/4/22
Μετάβαση στην αρχική σελίδα

Επιλογές Μαθήματος

Έγγραφα Ανακοινώσεις Εργασίες Ημερολόγιο Μηνύματα Πολυμέσα Σύνδεσμοι Τηλεσυνεργασία
Open eClass © 2003-2025 — Όροι Χρήσης— Πολιτική Απορρήτου