Γραμματισμός [open] (ΓΥ-10)
Ενότητες
- Εισαγωγικες παρατηρήσεις
- Χαρακτηριστικά γλώσσας που τη διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα επικοινωνιακά συστήματα
- Ομοιότητες και διαφορές μονοτροπικών & πολυτροπικών κειμένων (Walsh, 2003)
- Χαρακτηριστικά πολυτροπικού λόγου (Χατζησαββίδης, 2011)
- Βαθμός πολυτροπικότητας (Χαραλαμπόπουλος, 2003)
- Δυνατότητα αξιοποίησης τεχνολογίας
- Πρόσληψη & κατανόηση πολυτροπικών κειμένων
- Εκπαιδευτικές διαστάσεις
- Πολυτροπική κοινωνική σημειωτική της μάθησης
- Παραδοχές πολυτροπικής κοινωνικής σημειωτικής της μάθησης
Γραμματισμός_7.pdf | ||
Δραστηριότητα Ενότητας 7 Αναζητήστε στο περιβάλλον σας πολυτροπικά και μονοτροπικά κείμενα και καταγράψτε τα βασικά χαρακτηριστικά τους. |
||
Ενότητα 7η - μέρος Α΄: Πολυτροπικότητα Εισαγωγικες παρατηρήσεις Χαρακτηριστικά γλώσσας που τη διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα επικοινωνιακά συστήματα Ομοιότητες και διαφορές μονοτροπικών & πολυτροπικών κειμένων (Walsh, 2003) Χαρακτηριστικά πολυτροπικού λόγου (Χατζησαββίδης, 2011) Βαθμός πολυτροπικότητας (Χαραλαμπόπουλος, 2003) Δυνατότητα αξιοποίησης τεχνολογίας Πρόσληψη & κατανόηση πολυτροπικών κειμένων Εκπαιδευτικές διαστάσεις Πολυτροπική κοινωνική σημειωτική της μάθησης Παραδοχές πολυτροπικής κοινωνικής σημειωτικής της μάθησης |
||
Ενότητα 7η - μέρος Β΄: Πολυτροπικότητα Εισαγωγικες παρατηρήσεις Χαρακτηριστικά γλώσσας που τη διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα επικοινωνιακά συστήματα Ομοιότητες και διαφορές μονοτροπικών & πολυτροπικών κειμένων (Walsh, 2003) Χαρακτηριστικά πολυτροπικού λόγου (Χατζησαββίδης, 2011) Βαθμός πολυτροπικότητας (Χαραλαμπόπουλος, 2003) Δυνατότητα αξιοποίησης τεχνολογίας Πρόσληψη & κατανόηση πολυτροπικών κειμένων Εκπαιδευτικές διαστάσεις Πολυτροπική κοινωνική σημειωτική της μάθησης Παραδοχές πολυτροπικής κοινωνικής σημειωτικής της μάθησης |