Μάθημα : Θέματα Διγλωσσίας [open]
Κωδικός : TMS144
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εισαγωγικές παρατηρήσεις
-
Μεθοδολογικά θέματα σχετικά με τη μελέτη της διγλωσσίας
-
Χαρακτηριστικά του λόγου των δίγλωσσων ομιλητών
-
Μέθοδοι διδασκαλίας μιας Γ2/ΞΓ
-
Ατομικές διαφορές (Ι)
-
Ατομικές διαφορές (ΙΙ)
-
Το δίγλωσσο παιδί
-
Ο δίγλωσσος εγκέφαλος
-
Το δίγλωσσο νοητικό λεξικό
-
Δίγλωσση εκπαίδευση
-
Διγλωσσία και Ελλάδα
-
Εισαγωγικές παρατηρήσεις
Το δίγλωσσο νοητικό λεξικό
- Θεωρητικό πλαίσιο
- Μέθοδοι μελέτης του νοητικού λεξικού
- Το δίγλωσσο νοητικό λεξικό
Έννοιες - Λέξεις κλειδιά
- Η γνώση μιας γλώσσας συνδέεται με τη γνώση σημαντικού αριθμού λέξεων, έννοια, κατηγοριοποίηση, νοητικό λεξικό
- Μέθοδοι μελέτης της οργάνωσης και δομής του νοητικού λεξικού: μέτρηση του χρόνου αντίδρασης-ανάκλησης, λεξιλογική επιλογή-διάκριση λέξεων, σημασιολογική κατηγοριοποίηση-ενσωμάτωση, συσχετιστική σημασιολογική κατηγοριοποίηση λέξεων (priming tasks), φωνηματική σύνδεση των ηχητικά παρόμοιων-γειτονικών λέξεων
- Υπόθεση της κοινής αποθήκευσης, υπόθεση της ξεχωριστής αποθήκευσης, μοντέλο Weinreich, μοντέλο της ξεχωριστής αποθήκευσης, διανεμητικό μοντέλο, μοντέλο της λεξικής συσχέτισης, μοντέλο της εννοιολογικής διαμεσολάβησης, Αναθεωρημένο Ιεραρχικό Μοντέλο, Κοινό Ασύμμετρο Μοντέλο, Τροποποιημένο Ιεραρχικό Μοντέλο
Έγγραφα
Θέματα Διγλωσσίας 9.pdf