Μάθημα : Συνεργατικά Εκπαιδευτικά Περιβάλλοντα και Μοντέλα Επικοινωνίας [open]
Κωδικός : OPENCOURSE110
OPENCOURSE110 - Αθανάσιος Νταραντούμης
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εισαγωγή στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
-
Εισαγωγή στη χρήση της πλατφόρμας Moodle.
-
Η ταξονομία Bloom και η εφαρμογή της στο σχεδιασμό ηλεκτρονικού μαθήματος.
-
Προδιαγραφές εκπαιδευτικού υλικού για εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση.
-
Εκπαιδευτικός σχεδιασμός ηλεκτρονικού μαθήματος στην πλατφόρμα Moodle.
-
Σχεδιασμός πολυμεσικού ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού σε μορφή SCORM.
-
Σχεδιασμός κατάλληλης μεθοδολογίας και υλικού αξιολόγησης των μαθητών.
-
Σχέσεις/επικοινωνία/αλληλεπίδραση Διδασκόντων-Διδασκομένων και Διδασκομένων-Διδασκομένων: Ομαδικές Συμβουλευτικές Συναντήσεις / σχεδιασμός και χρήση ασύγχρονης και σύγχρονης επικοινωνίας, ΕΑΠ, Ιδρύματα ΑΕ, Εικονικά Πανεπιστήμια, Οικονομικά και Κοινωνικ
-
Αξιολόγηση Συστημάτων Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης.
-
Υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού μαθήματος μέσω της πλατφόρμας Moodle. Η μικτή μάθηση (Blended Learning).
-
Τρόποι παρακολούθησης της συμμετοχής, προόδου και επίδοσης των μαθητών μέσω της πλατφόρμας Moodle.
-
Εισαγωγή στην εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
Σχέσεις/επικοινωνία/αλληλεπίδραση Διδασκόντων-Διδασκομένων και Διδασκομένων-Διδασκομένων: Ομαδικές Συμβουλευτικές Συναντήσεις / σχεδιασμός και χρήση ασύγχρονης και σύγχρονης επικοινωνίας, ΕΑΠ, Ιδρύματα ΑΕ, Εικονικά Πανεπιστήμια, Οικονομικά και Κοινωνικ
•state of the art
–τι διαφοροποιεί τα εργαλεία συνεργατικής μάθησης από τα άλλα εργαλεία (διαδικτύου, μάθησης, κλπ)?
–ποια είναι τα χαρακτηριστικά αυτών των εργαλείων?
•πηγή
–Dimitrakopoulou A. & Petrou A., Advanced Collaborative Distance Learning Systems for Young Students: Design Issues and Current Trends on New Cognitive and Metacognitive Tools, Themes in Education, 2003.
Έγγραφα
LESSON 8.pdf