Course : Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα [open]
Course code : ICSD115
-
Units
-
Εισαγωγή
-
Επιχειρηματικά μοντέλα
-
Συμπεριφορά καταναλωτή και διαδίκτυο
-
Επικοινωνία και προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον
-
Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και πωλήσεων
-
Διαχείριση πληροφοριών με την χρήση ERP & CRM συστημάτων
-
Κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο
-
Ηλεκτρονικές αγορές B2B, διαχείριση αλυσίδας τροφοδοσίας και δημοπρασίες
-
Δημιουργία αξίας και στρατηγική στο διαδίκτυο
-
Σχέδιο δράσης & επιχειρηματικό πλάνο
-
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ
-
Εισαγωγή
Δημιουργία αξίας και στρατηγική στο διαδίκτυο
Πώς μια επιχείρηση πρέπει να ανταγωνιστεί, ποιοι πρέπει να είναι οι στόχοι της και ποια σχέδια και πολιτικές θα χρειαστούν για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι; Οι πέντε δυνάμεις του ανταγωνισμού (Porter) και τα βήματα του στρατηγικού σχεδιασμού. Κύρια εργαλεία στρατηγικού σχεδιασμού (SWOT, PEST, business model canvas).
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ (VIDEO)
Το μοντέλο των ανταγωνιστικών δυνάμεων του Porter
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ