Course : Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα [open]
Course code : ICSD115
-
Units
-
Εισαγωγή
-
Επιχειρηματικά μοντέλα
-
Συμπεριφορά καταναλωτή και διαδίκτυο
-
Επικοινωνία και προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον
-
Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και πωλήσεων
-
Διαχείριση πληροφοριών με την χρήση ERP & CRM συστημάτων
-
Κινητό ηλεκτρονικό εμπόριο
-
Ηλεκτρονικές αγορές B2B, διαχείριση αλυσίδας τροφοδοσίας και δημοπρασίες
-
Δημιουργία αξίας και στρατηγική στο διαδίκτυο
-
Σχέδιο δράσης & επιχειρηματικό πλάνο
-
ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ
-
Εισαγωγή
Ηλεκτρονικές αγορές B2B, διαχείριση αλυσίδας τροφοδοσίας και δημοπρασίες
Ηλεκτρονικές θέσεις αγορών (e-marketplaces): Δομή, μηχανισμοί και επιδράσεις στο επιχειρηματικό οικοσύστημα. Βασικοί τύποι B2B και λειτουργίες. Διαχείριση της αλυσίδας τροφοδοσίας με την χρήση Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ). Οι δημοπρασίες ως μηχανισμοί αγορών και οι βασικοί τύποι.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ (VIDEO)
Διαδικασίες εφοδιαστικής αλυσίδας (Μέρος α')
Ηλεκτρονικό τιμολόγιο και διεπιχειρησιακες συναλλαγες
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ