Υλοποίηση ενός ηλεκτρονικού μαθήματος μέσω της πλατφόρμας Moodle. Η μικτή μάθηση (Blended Learning).

Εισαγωγή

1. Βιβλιογραφική ανασκόπηση

2. Εννοιολογική και μεθοδολογική προσέγγιση της μικτής μάθησης (blended learning)

  2.1. Οριοθέτηση

  2.2. Γιατί blended learning;

  2.3. Διαστάσεις του blended learning

  2.4. Μοντέλα μικτής μάθησης της ΝΙIΤ

   2.5. Ζητήματα σχεδιασμού - Προτεινόμενα πλαίσια εργασίας

  2.5.1. Blended Learning Systems Structure (BLESS)

  2.5.2. Οκτάγωνο Πλαίσιο Εργασίας (Khan)

2.6. Οι ιδιαιτερότητες της εφαρμογής της μικτής μάθησης

3. Παιδαγωγική αξιοποίηση της μικτής μάθησης

  3.1.Παιδαγωγική αξιοποίηση μοντέλου μικτής μάθησης με τη μέθοδο Project

LESSON 10.pdf