Επικοινωνία και προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον

Νέα κανάλια επικοινωνίας και μοναδικά χαρακτηριστικά. Η ιστοσελίδα της εταιρείας ως μέσο προώθησης, διαφημίσεις μέσω display, search (SEO, SEM), email, social media  και mobile. 


ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

2. Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα

ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ (VIDEO)

Ενότητα 4 - Ψηφιακό μάρκετινγκ

Ψηφιακό μάρκετινγκ

Ενότητα 4 - Ψηφιακό μάρκετινγκ (συνέχεια)

Ψηφιακό μάρκετινγκ (συνέχεια)

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Άσκηση αυτοαξιολόγησης - Ενότητα 4η (Επικοινωνία και προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον)