Συμπεριφορά καταναλωτή και διαδίκτυο

Αλλαγή στην ασυμμετρία της πληροφορίας και μεγαλύτερη ισχύς του καταναλωτή. Η διαδικασία της αγοράς, εξατομίκευση και κριτήρια αξιολόγησης e-shop.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

2. Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα

ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ (VIDEO)

Ενότητα 3 - Μέγεθος B2C και Συμπεριφορά καταναλωτή

Μέγεθος B2C και Συμπεριφορά καταναλωτή

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Άσκηση αυτοαξιολόγησης - Ενότητα 3η (Συμπεριφορά καταναλωτή και διαδίκτυο)