Μάθημα : Αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή [Open]
Κωδικός : 511265
5116104 - Κουτσαμπάσης Παναγιώτης και Βοσινάκης Σπυρίδων
Ενότητες - 4. Θεωρία: Σχεδίαση (προκαταρκτική και λεπτομερής) - Design (Conceptual and Detailed)
-
Θεματικές Ενότητες
-
1. Θεωρία: Εισαγωγή στο μάθημα
-
2. Θεωρία: Θεμελίωση (Foundations)
-
3. Θεωρία: Έρευνα και αναζήτηση (Research and Inquiry)
-
4. Θεωρία: Σχεδίαση (προκαταρκτική και λεπτομερής) - Design (Conceptual and Detailed)
-
5. Επιθεωρήσεις ευχρηστίας, διαμορφωτικές και συμπερασματικές δοκιμές ευχρηστίας με χρήστες, πλάνο αξιολόγησης, μέθοδοι αξιολόγησης προσβασιμότητας, μέθοδοι αξιολόγησης εμπειρίας.
-
6. Εργαστήριο: Σχεδίαση Διεπαφών και Αλληλεπίδρασης με τα εργαλεία MS Visual Studio, Blend, XAML, C#
-
1. Θεωρία: Εισαγωγή στο μάθημα
4. Θεωρία: Σχεδίαση (προκαταρκτική και λεπτομερής) - Design (Conceptual and Detailed)
Μέθοδοι: Σύνοδοι ερμηνείας, σχεδίαση με βάση σενάρια, καταιγισμός ιδεών. - Μοντέλα: Προκαταρκτική σχεδίαση: Όραμα, εννοιολογικό μοντέλο, σενάρια χρήσης και εικονογραφημένα σενάρια. Λεπτομερής σχεδίαση: ροή πληροφορίας, Wireframes, σχεδίαση οθονών.
Λέξεις κλειδιά: Σύνοδοι ερμηνείας, σχεδίαση με βάση σενάρια, καταιγισμός ιδεών, Όραμα, εννοιολογικό μοντέλο, σενάρια χρήσης και εικονογραφημένα σενάρια, ροή πληροφορίας, Wireframes, σχεδίαση οθονών.