Μάθημα : Αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή [Open]
Κωδικός : 511265
5116104 - Κουτσαμπάσης Παναγιώτης και Βοσινάκης Σπυρίδων
Ενότητες - 2. Θεωρία: Θεμελίωση (Foundations)
-
Θεματικές Ενότητες
-
1. Θεωρία: Εισαγωγή στο μάθημα
-
2. Θεωρία: Θεμελίωση (Foundations)
-
3. Θεωρία: Έρευνα και αναζήτηση (Research and Inquiry)
-
4. Θεωρία: Σχεδίαση (προκαταρκτική και λεπτομερής) - Design (Conceptual and Detailed)
-
5. Επιθεωρήσεις ευχρηστίας, διαμορφωτικές και συμπερασματικές δοκιμές ευχρηστίας με χρήστες, πλάνο αξιολόγησης, μέθοδοι αξιολόγησης προσβασιμότητας, μέθοδοι αξιολόγησης εμπειρίας.
-
6. Εργαστήριο: Σχεδίαση Διεπαφών και Αλληλεπίδρασης με τα εργαλεία MS Visual Studio, Blend, XAML, C#
-
1. Θεωρία: Εισαγωγή στο μάθημα
2. Θεωρία: Θεμελίωση (Foundations)
Σκοπός και γενικά ζητούμενα της Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή. Ιστορική αναδρομή Τεχνολογιών και Στυλ Αλληλεπίδρασης. Επισκόπηση αρχών σχεδίασης και ευχρηστίας διαδραστικών συστημάτων. Σχεδιαστικά υποδείγματα (design patterns) για διαδραστικά συστήματα παγκόσμιου ιστού και προσωπικού υπολογιστή. Κύκλος ζωής της ανάπτυξης διαδραστικών συστημάτων. Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση για την ανάπτυξη διαδραστικών συστημάτων, και άλλες προσεγγίσεις.
Λέξεις κλειδιά: στυλ και παραδείγματα αλληλεπίδρασης ανθρώπου-υπολογιστή, νόμοι ευχρηστίας, αρχές ευχρηστίας, κύκλος ζωής της ανάπτυξης διαδραστικών συστημάτων, πρότυπα αλληλεπίδρασης για βασικές διαδραστικές τεχνολογίες.