Μάθημα : Προηγμένες Τεχνολογίες Αλληλεπίδρασης και Εφαρμογές (Φυσικές Διεπαφές Χρήστη-Natural User Interfaces, NUIs) [open]
Κωδικός : 511252
511252 - Koutsabasis Panayiotis
Ενότητες - 2. Θεωρία: Διεπαφές κιναισθητικού ελέγχου και διεπαφές με χειρονομίες (Kinesthetic and gestural user interfaces)
-
Θεματικές Ενότητες
-
1. Θεωρία: Εισαγωγή στις Φυσικές Διεπαφές Χρήστη
-
2. Θεωρία: Διεπαφές κιναισθητικού ελέγχου και διεπαφές με χειρονομίες (Kinesthetic and gestural user interfaces)
-
3. Θεωρία: Πολυαπτικές διεπαφές για μεγάλες οθόνες και επιτραπέζιες διεπαφές (multitouch interfaces for large displays and tabletops)
-
4. Θεωρία: Αλληλεπίδραση με το βλέμμα (gaze interaction)
-
5. Θεωρία: Φωνητικές διεπαφές (voice user interfaces)
-
6. Θεωρία: Διεπαφές εγκεφάλου-υπολογιστή (brain-computer interfaces)
-
Εργαστήριο: Προγραμματισμός του αισθητήρα Kinect για κιναισθητικό έλεγχο στη γλώσσα προγραμματισμού Processing και τη βιβλιοθήκη simpleOpneNI library.
-
Εργαστήριο: Προγραμματισμός του αισθητήρα Kinect για κιναισθητικό έλεγχο με στη γλώσσα προγραμματισμού C# (Visual Studio, Kinect SDK 1.8)
-
1. Θεωρία: Εισαγωγή στις Φυσικές Διεπαφές Χρήστη
2. Θεωρία: Διεπαφές κιναισθητικού ελέγχου και διεπαφές με χειρονομίες (Kinesthetic and gestural user interfaces)
Οι διεπαφές κιναισθητικού ελέγχου, υπό μια ευρεία οπτική, αφορούν στην εκμετάλευση των παρακάτω για την αλληλεπίδραση με τον υπολογιστή: κινήσεις δακτύλων - «νοηματική», κινήσεις χεριών, στάσεις σώματος (postures), κινήσεις ποδιών (πίεση, προσανατολισμός, βηματισμός τρέξιμο, κλπ), εκφράσεις προσώπου, βλέμμα (gaze interaction), χρήση γραφίδας (pen-based interfaces), κ.α. Η έμφαση είναι σε ασύρματες διεπαφές, χωρίς επιπλέον βοηθήματα (accessory free interfaces).
Λέξεις κλειδιά: κιναισθητικός έλεγχος, χειρονομίες, στάσεις σώματος, διεπαφές χωρίς βοηθήματα, ιστορική αναδρομή, τεχνολογίες, οδηγίες, μέθοδοι σχεδίασης, παραδείγματα.