Μάθημα : Προηγμένες Τεχνολογίες Αλληλεπίδρασης και Εφαρμογές (Φυσικές Διεπαφές Χρήστη-Natural User Interfaces, NUIs) [open]
Κωδικός : 511252
511252 - Koutsabasis Panayiotis
Ενότητες - 1. Θεωρία: Εισαγωγή στις Φυσικές Διεπαφές Χρήστη
-
Θεματικές Ενότητες
-
1. Θεωρία: Εισαγωγή στις Φυσικές Διεπαφές Χρήστη
-
2. Θεωρία: Διεπαφές κιναισθητικού ελέγχου και διεπαφές με χειρονομίες (Kinesthetic and gestural user interfaces)
-
3. Θεωρία: Πολυαπτικές διεπαφές για μεγάλες οθόνες και επιτραπέζιες διεπαφές (multitouch interfaces for large displays and tabletops)
-
4. Θεωρία: Αλληλεπίδραση με το βλέμμα (gaze interaction)
-
5. Θεωρία: Φωνητικές διεπαφές (voice user interfaces)
-
6. Θεωρία: Διεπαφές εγκεφάλου-υπολογιστή (brain-computer interfaces)
-
Εργαστήριο: Προγραμματισμός του αισθητήρα Kinect για κιναισθητικό έλεγχο στη γλώσσα προγραμματισμού Processing και τη βιβλιοθήκη simpleOpneNI library.
-
Εργαστήριο: Προγραμματισμός του αισθητήρα Kinect για κιναισθητικό έλεγχο με στη γλώσσα προγραμματισμού C# (Visual Studio, Kinect SDK 1.8)
-
1. Θεωρία: Εισαγωγή στις Φυσικές Διεπαφές Χρήστη
1. Θεωρία: Εισαγωγή στις Φυσικές Διεπαφές Χρήστη
Οι καθιερωμένες διεπαφές χρήστη βασίζονται στην χρήση υλικού όπως πληκτρολόγιο, ποντίκι, οθόνη, και προϋποθέτουν την χρήση του Η/Υ σε θέση εργασίας. Πλέον, ο υπολογιστής αλλάζει μορφή και δυνατότητες, επίσης πολλά βιομηχανικά προϊόντα αποκτούν δυνατότητες υπολογισμού, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις η διεπαφή χρήστη «εξαφανίζεται». Η εισαγωγή στο θεωρητικό μέρος του μαθήματος παρουσιάζει τα παραπάνω θέματα και εξηγεί και τις πρακτικές λεπτομέρειες του μαθήματος.
Λέξεις κλειδιά: Φυσικές Διεπαφές Χρήστη (Natural User Interfaces, NUIs), ιστορική αναδρομή, πρακτικά θέματα.