Research in Animation - Ερευνητικά θέματα παραστατικής κινηματογραφίας

The changes observed in Animation Practice over time merit a wider framework of Research tools, notions, and strategies, adopting Anthropological methods, to understand the thingness of Animation, i.e. how creators and their works are forming evolutive ecosystems. An insight on how to design an 'Animation Techniques versus Aesthetics' framework for master's degree theses will clarify the mechanics of doing 'Animation Practice as Research' in a Design Engineering Department.

Παρότι οι πρώτες συσκευές κινούμενων εικόνων χρονολογούνται από τις αρχές του 19ου αιώνα και η πρώτη δημόσια προβολή από το 1892, δηλαδή στα τέλη του 19ου αιώνα, υπάρχουν ακόμα πολλά ζητήματα που απαιτούν συστηματική έρευνα για την κατανόησή τους, συμπεριλαμβανομένου και του ορισμού των κινουμένων σχεδίων, ή καλύτερα του Animation. Αυτή η ενότητα συνοψίζει την έρευνα που γίνεται στο Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάυων του Πανεπιστημίου Αιγαίου και τη συσχετίζει με αντίστοιχες έρευνες στην Ελλάδα και διεθνώς.

08_AnimationResources.pdf
Baltagianni_dpsd01035.pdf
Pagiatis_dpsd00049.pdf
Διπλωματική Κουρεντή
Διπλωματική Μοναστηρίδη
Διπλωματική Μπιτζούνη
DPSD_AnimationResearchPath
Global_Animation
bullying_example