Βελτιστοποίηση Υπηρεσιών
  • Κατανόηση της αλληλεπίδρασης στην τριγωνική σχέση επιχείρηση – υπάλληλος - πελάτης
  • Επεξήγηση του ρόλου της οργανωσιακής κουλτούρας και της σημασίας της για την απόδοση των υπαλλήλων
  • Παρουσίαση βασικών αιτιών προβλημάτων στην αλληλεπίδραση
  • Κατανόηση της σημασίας μιας στρατηγικής προσανατολισμένης στον πελάτη
08 Βελτιστοποίηση Υπηρεσιών
08. Βελτιστοποίηση Υπηρεσιών

Κατανόηση της αλληλεπίδρασης στην τριγωνική σχέση επιχείρηση – υπάλληλος - πελάτης Επεξήγηση του ρόλου της οργανωσιακής κουλτούρας και της σημασίας της για την απόδοση των υπαλλήλων Παρουσίαση βασικών αιτιών προβλημάτων στην αλληλεπίδραση Κατανόηση της σημασίας μιας στρατηγικής προσανατολισμένης στον πελάτη