Διοίκηση Υπηρεσιών [open]
Ενότητες
Βελτιστοποίηση Υπηρεσιών
- Κατανόηση της αλληλεπίδρασης στην τριγωνική σχέση επιχείρηση – υπάλληλος - πελάτης
- Επεξήγηση του ρόλου της οργανωσιακής κουλτούρας και της σημασίας της για την απόδοση των υπαλλήλων
- Παρουσίαση βασικών αιτιών προβλημάτων στην αλληλεπίδραση
- Κατανόηση της σημασίας μιας στρατηγικής προσανατολισμένης στον πελάτη
08 Βελτιστοποίηση Υπηρεσιών | ||
08. Βελτιστοποίηση Υπηρεσιών Κατανόηση της αλληλεπίδρασης στην τριγωνική σχέση επιχείρηση – υπάλληλος - πελάτης Επεξήγηση του ρόλου της οργανωσιακής κουλτούρας και της σημασίας της για την απόδοση των υπαλλήλων Παρουσίαση βασικών αιτιών προβλημάτων στην αλληλεπίδραση Κατανόηση της σημασίας μιας στρατηγικής προσανατολισμένης στον πελάτη |