Ποιότητα Υπηρεσιών
  • Περιγραφή των 5 διαστάσεων της ποιότητας υπηρεσιών
  • Διάγνωση προβλημάτων ποιότητας με βάση τη διαφορά αντίληψης
  • Παρουσίαση βασικών προσεγγίσεων διασφάλισης ποιότητας
  • Κατανόηση της διαδικασίας και των μεθόδων ικανοποίησης του πελάτη
  • Κατανόηση των επιπτώσεων από τη δυσαρέσκεια του πελάτη ως αποτέλεσμα αποτυχίας στην παροχή μιας υπηρεσίας
07 Ποιότητα Υπηρεσιών
07. Ποιότητα Υπηρεσιών

Περιγραφή των 5 διαστάσεων της ποιότητας υπηρεσιών Διάγνωση προβλημάτων ποιότητας με βάση τη διαφορά αντίληψης Παρουσίαση βασικών προσεγγίσεων διασφάλισης ποιότητας Κατανόηση της διαδικασίας και των μεθόδων ικανοποίησης του πελάτη Κατανόηση των επιπτώσεων από τη δυσαρέσκεια του πελάτη ως αποτέλεσμα αποτυχίας στην παροχή μιας υπηρεσίας