α. σε πώληση σε προκαθορισμένες τιμές
β. σε συγκεντρωτικές αγορές
γ. σε δημοπρασία
δ. σε σύγκρουση καναλιών
Α. στην πώληση προϊόντων με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων
Β. στη διαχείριση εισροών (αγορά προϊόντων από τους προμηθευτές)
Γ. στην ανάπτυξη λογισμικού για την υποστήριξη εσωτερικών επιχειρησιακών διαδικασιών
Δ. στην ηλεκτρονική επικοινωνία της επιχείρησης με βασικούς εταίρους όπως είναι οι προμηθευτές και οι πελάτες
Ε. σε κανένα από τα παραπάνω
Α. διαδικασιών πώλησης τελικών προϊόντων σε μεμονωμένους καταναλωτές
Β. πολιτικών διεπιχειρησιακού μάρκετινγκ
Γ. διαδικασιών προμήθειας και αγοράς πρώτων και βοηθητικών υλών
Δ. συστημάτων διαχείρισης πελατών με ηλεκτρονικά μέσα
Ε. καμία από τις παραπάνω
Α. ο πωλητής καλεί τους αγοραστές να καταθέσουν τα αιτήματα και τις ανάγκες τους σε σχέση με τα υλικά που επιθυμεί να προμηθευτεί
Β. επιλέγεται ο αγοραστής που είναι διατεθειμένος να δώσει τις υψηλότερες τιμές
Γ. ο αγοραστής χρησιμοποιεί ένα δημόσιο ανταλλακτήριο προκειμένου να ανακοινώσει πρόσκληση κατάθεσης προσφορών
Δ. καμία από τις παραπάνω