a. Μετράει την ώρα που οι επισκέπτες παραμένουν στην κάθε σελίδα της ιστοσελίδας της επιχείρησης.
b. Μετράει το πόσες φορές παρουσιάστηκε η διαφήμιση στην οθόνη του χρήστη
c. Μετράει το πόσο συχνά οι επισκέπτες επιστρέφουν στην ιστοσελίδα της επιχείρησης.
α) του αγοραστικού κοινού
β) των διαφημιστικών καμπανιών
γ) και τα δυο
δ) κανένα από τα προηγούμενα
(α) Το χαμηλό κόστος.
(β) Η υψηλότερη θέση στη μηχανή αναζήτησης.
(γ) Η δυνατότητα προκαθορισμένου προϋπολογισμού.
(δ) Όλα τα παραπάνω.
(α) HTTP
(β) URL
(γ) Μηχανή αναζήτησης
(δ) impression