Anteprima

Selected image

ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ [open]

(ENV128) -  Κωνσταντίνα Σκαναβή

Descrizione del Corso

Καλύπτει το θεωρητικό και πεδίο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και των μεθόδων που χρησιμοποιούνται για την υλοποίηση των προγραμμάτων περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Εστιάζεται στις μεταβλητές που καθορίζουν την επιλογή προγράμματος. Παρουσιάζονται παραδείγματα εφαρμογών.

Creation Date

lunedì 14 settembre 2015

  • Περιεχόμενο μαθήματος

    1. Εισαγωγή-Παρουσίαση του μαθήματος
    2. Ιστορική Αναδρομή του περιβαλλοντικού κινήματος
    3. Βασικά Χαρακτηριστικά της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
    4. Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στην Ελλάδα
    5. Προβλήματα στην εφαρμογή προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
    6. Υλοποίηση προγραμμάτων
    7. Μέθοδοι
    8. Αξιολόγηση προγραμμάτων
    9. Ενεργός Συμμετοχή των Πολιτών
    10. Παράδειγμα προγράμματος περιβαλλοντικής επικινδυνότητας
    11. Παρουσίαση Εργασιών

    Μαθησιακοί στόχοι

    Να γνωρίσουν οι φοιτητές τον σκοπό τους στόχους και τα βασικά χαρακτηριστικά της ΠΕ
    Να μάθουν τους τρόπους και τις δυσκολίες εφαρμογής της ΠΕ στην τυπική εκπαίδευση
    Να γνωρίσουν τις βασικές μεθόδους και τεχνικές ΠΕ και τους τρόπους εφαρμογής τους
    Να εφοδιάσει τους φοιτητές με γνώσεις και δεξιότητες για να γίνουν αποτελεσματικοί περιβαλλοντικοί εκπαιδευτές
    Να εκπαιδεύσει τους φοιτητές στην διαδικασία σχεδιασμού ενός ολοκληρωμένου προγράμματος ΠΕ

    Βιβλιογραφία

    Σκαναβή, Κ., 2004, Περιβάλλον και Κοινωνία: Μια σχέση σε αδιάκοπη εξέλιξη, Εκδόσεις Καλειδοσκόπιο

    Μέθοδοι διδασκαλίας

    Διαλέξεις

    Μέθοδοι αξιολόγησης

    Το μάθημα απαιτεί μια σειρά εργασιών και παρουσιάσεων μέσω τον οποίων επιτυγχάνονται οι εφαρμογές της Περιβαλλοντικής Επικοινωνίας στην πράξη. Υποχρεωτική συμμετοχή σε όλες τις δραστηριότητες για την ολοκλήρωση του μαθήματος. Εξέταση δεν είναι εφικτή αν δεν έχουν διεκπεραιωθεί όλες οι υποχρεώσεις για την ολοκλήρωση του μαθήματος. Εργασίες (10 βαθμοί), Παρουσιάσεις Εργασιών (10 βαθμοί), Συμμετοχή (10 βαθμοί), Σχεδιασμός επικοινωνιακής εφαρμογής (10 βαθμοί)

    Σύνολο: 40 βαθμοί

    Προαπαιτούμενα

    -

    Διδάσκοντες

    Κωνσταντίνα Σκαναβή

    Ομάδα στόχος

    Φοιτητές/Εκπαιδευτικοί

    Προτεινόμενα συγγράμματα

    Σκαναβή, Κ., 2004, Περιβάλλον και Κοινωνία: Μια σχέση σε αδιάκοπη εξέλιξη, Εκδόσεις Καλειδοσκόπιο