Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης

Frequently Asked Questions

Risposta:

 

Εφόσον είστε μέλος του Πανεπιστημίου Αιγαίου (φοιτητής, ΔΕΠ, Διοικητικό προσωπικό κτλ) για να συνδεθείτε στο  https://eclass.aegean.gr/ θα χρησιμοποιήσετε τους ακαδημαϊκούς σας λογαριασμούς/κωδικούς, τους ίδιους με τους οποίους συνδέεστε στο email σας και τις άλλες υπηρεσίες του Πανεπιστημίου.

(Ελάχιστοι εξωτερικοί συνεργάτες/επισκέπτες κτλ που δεν έχουν λογαριασμό στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, έχουν δικούς τους προσωπικούς κωδικούς, σε αυτή την περίπτωση μόνο, μπορείτε να πατήσετε στο παράθυρο σύνδεσης 'Ξεχάσατε το συνθηματικό σας;'  για επαναφορά κωδικού)

 

Αρχικά μπορείτε να επιβεβαιώσετε τα στοιχεία του ακαδημαικού λογαριασμού σας στο:

https://checkpassword.aegean.gr

 

  • Αν έχει λήξει ο λογαριασμός σας (για λόγους ασφαλείας οι λογαριασμοί/κωδικοί λήγουν ανά διαστήματα) θα σας εμφανίσει το αντίστοιχο μήνυμα και θα πρέπει να ορίσετε ένα νέο κωδικό* μέσω της σελίδας: https://webmail.aegean.gr/owa/auth/expiredpassword.aspx (εφόσον γνωρίζετε το προηγούμενο password σας).
  • Αν δεν είναι σωστά κι έχετε ξεχάσει τον κωδικό σας και έχετε πρόβλημα πρόσβασης γενικότερα σε ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου, (το helpdesk του eclass δεν έχει δικαιώματα επαναφοράς του κωδικού σας), οπότε για να οριστεί νέος κωδικός θα πρέπει:

Α) Αν είστε προπτυχιακός φοιτητής (με έτος εισαγωγής μετά το 2016) και  θυμόσαστε τα στοιχεία κατά την εγγραφή σας, μπορείτε να ορίστε νέο κωδικό πρόσβασης μέσω της εφαρμογής : https://ype.aegean.gr/setyourpass

Β) Διαφορετικά παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον/την υπεύθυνο/η Πληροφορικής του τμήματός σας,  που έχει τα κατάλληλα δικαιώματα για την διαχείρισή του λογαριασμού σας, έτσι ώστε να κάνει reset του κωδικού σας σύμφωνα με την διαδικασία που θα σας υποδείξει.

  • Εάν είναι σωστά, ο ακαδημαϊκός σας λογαριασμός είναι ενεργός και έχετε δικαίωμα πρόσβασης στις υπηρεσίες του Πανεπιστημίου Αιγαίου,

 

 

οπότε εφόσον ελέγξατε ότι τα στοιχεία σας είναι σωστά και ο λογαριασμός σας είναι ενεργός (βλ. παραπάνω) και δεν υπάρχει πρόβλημα με τον κωδικό, σε αυτή την περίπτωση που δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο eClass:

 

Αν είναι η πρώτη φορά που προσπαθείτε να συνδεθείτε:

Πιθανώς δεν έχει γίνει ακόμα η εγγραφή σας στην πλατφόρμα του eClass. Αν είστε χρήστης του Πανεπιστημίου μπορείτε είτε να πατήσετε  αριστερά στο μενού Βασικές Επιλογές -> Εγγραφή (Πιστοποίηση μέσω LDAP) και να δηλώσετε τα ακαδημαϊκά στοιχεία σας ώστε να ολοκληρωθεί η εγγραφή σας, ή να περιμένετε να ζητηθεί κεντρικά από την γραμματεία σας η μαζική εγγραφή των χρηστών του τμήματος σας.

Με την εγγραφή σας αποκτάτε δικαιώματα Φοιτητή (για νέους Διδάσκοντες, μετά την εγγραφή σας παρακαλούμε ενημερώστε την γραμματεία του τμήματος να στείλει αντίστοιχο αίτημα στο eclass <at> aegean.gr για την απόδοση δικαιωμάτων)

 

Αν είχατε πρόσβαση παλαιότερα αλλά δεν μπορείτε πλέον να συνδεθείτε, τότε ενδέχεται:

 

Α)  Να απενεργοποιήθηκε ο λογαριασμός σας στο eClass (μετά από κάποιο χρονικό διάστημα).

Σε αυτή την περίπτωση μετά την αποτυχημένη προσπάθεια θα εμφανιστεί μήνυμα :

Μη ενεργός λογαριασμός. Παρακαλώ επικοινωνήστε με τον διαχειριστή για την ενεργοποίηση του λογαριασμού σας

Πατήστε πάνω στο link για την ενεργοποίηση,  ώστε να ανοίξει η αντίστοιχη φόρμα και πατήστε να στείλτε το μήνυμα για την ενεργοποίηση.

 

Β)   Να χρησιμοποιείτε κάποιο αποθηκευμένο παλαιό password που δεν ισχύει πλέον και το έχετε αλλάξει. Πληκτρολογήστε ξανά το password που ισχύει σήμερα.

 

Γ)   Κάποιο άγνωστο σφάλμα δεν επιτρέπει την είσοδό σας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με το helpdesk στέλνοντας (από το Πανεπιστημιακό σας email) στο eclass <at> aegean.gr αναφέροντας:

  1. τα στοιχεία σας (όνομα, επώνυμο, username)
  2. το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε
  3. το αποτέλεσμα από τον έλεγχο λογαριασμού που κάνατε στο https://checkpassword.aegean.gr
  4. Την τελευταία φορά (περίπου) που θυμάστε να μπήκατε επιτυχώς στο eClass

 

 

 

 

*  σε εφαρμογή της ανανεωμένης πολιτικής απορρήτου σχετικά με τη διαχείριση των ιδρυματικών λογαριασμών του ιδρύματος, το συνθηματικό (password) θα πρέπει να έχει μήκος τουλάχιστον 9 χαρακτήρες και να πληροί τρεις τουλάχιστον από τους παρακάτω κανόνες:

  • Να περιέχει τουλάχιστον έναν πεζό λατινικό γράμμα
  • Να περιέχει τουλάχιστον ένα κεφαλαίο λατινικό γράμμα
  • Να περιέχει τουλάχιστον ένα αριθμητικό ψηφίο
  • Να περιέχει τουλάχιστον έναν ειδικό χαρακτήρα (!@#$*_-+=?<>{}[])

 Επιπλέον ο νέος κωδικός πρόσβασης δεν θα πρέπει να είναι ίδιος με κανέναν από τους 13 τελευταίους που έχουν χρησιμοποιηθεί.

 

Τελευταία ενημέρωση 29/10/2024

 

Risposta:

Εφόσον είστε μέλος του Πανεπιστημίου Αιγαίου (φοιτητής, ΔΕΠ, Διοικητικό προσωπικό κτλ) για να συνδεθείτε στο https://eclass.aegean.gr/   θα χρησιμοποιήσετε τους ακαδημαϊκούς σας λογαριασμούς/κωδικούς, τους ίδιους με τους οποίους συνδέεστε στο email σας και τις άλλες υπηρεσίες του Πανεπιστημίου.

Οπότε μπορείτε να δοκιμάσετε να συνδεθείτε με αυτόν τον κωδικό και το ακαδημαϊκό σας username. (ξαναπληκτρολογήστε τον σε περίπτωση που είναι αποθηκευμένος κάποιος παλαιός κωδικός)

Μπορείτε να επιβεβαιώστε τα στοιχεία του λογαριασμού σας στο:

https://checkpassword.aegean.gr  και να δείτε αν ισχύει ή όχι, ή έχει λήξει και πρέπει να ορίσετε νέο.

Αν ισχύει ο κωδικός σας και δεν συνδέεστε στο eClass ανατρέξτε Στις Χρήσιμες ερωτήσεις ‘ΕΛ - Δεν μπορώ να συνδεθώ στο eClass 

Αν δεν ισχύει ο κωδικός, δεν θα μπορείτε να συνδεθείτε και σε άλλες υπηρεσίες του Πανεπιστημίου (το helpdesk του eclass δεν έχει δικαιώματα επαναφοράς του κωδικού σας), οπότε για να οριστεί νέος κωδικός θα πρέπει:

Α) Αν είστε προπτυχιακός φοιτητής (με έτος εισαγωγής μετά το 2016) και  θυμόσαστε τα στοιχεία κατά την εγγραφή σας, μπορείτε να ορίστε νέο κωδικό πρόσβασης μέσω της εφαρμογής : https://ype.aegean.gr/setyourpass

Β) Διαφορετικά παρακαλούμε επικοινωνήστε με τον/την υπεύθυνο/η Πληροφορικής του τμήματός σας,  που έχει τα κατάλληλα δικαιώματα για την διαχείρισή του λογαριασμού σας, έτσι ώστε να κάνει reset του κωδικού σας σύμφωνα με την διαδικασία που θα σας υποδείξει.

 

(Ελάχιστοι εξωτερικοί συνεργάτες/επισκέπτες κτλ που δεν έχουν λογαριασμό στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου έχουν ξεχωριστούς προσωπικούς κωδικούς για το eClass. Σε αυτή την περίπτωση πατήστε Ξεχάσατε το συνθηματικό σας; Και συμπληρώστε τα στοιχεία για να σας έρθει email αλλαγής.)

 Τελευταία ενημέρωση 29/10/2024

 

Risposta:

Είναι σύνηθες οι φοιτητές να έχουν πρόσβαση στο eClass, αλλά να μην εμφανίζονται εγγεγραμμένοι σε κάποια ή όλα τα μαθήματα που έχουν δηλώσει, λίγες μέρες πριν την έναρξη των μαθημάτων. Συνήθως η εγγραφή σας στα μαθήματα γίνεται σταδιακά και όταν ολοκληρωθούν οι δηλώσεις μαθημάτων από τον υπεύθυνο του μαθήματος.

Επιπλέον μπορείτε από το μενού Βασικές Επιλογές-> Μαθήματα, σε ορισμένα μαθήματα να εγγραφείτε κι εσείς ανάλογα αν τα μαθήματά τα οποία επιθυμείτε είναι ανοικτά χωρίς εγγραφή ή ελεύθερα για εγγραφή, είτε κλειστά οπότε θα πρέπει να πατήσετε ‘Αίτηση εγγραφής στο μάθημα’  και ανάλογα να εγκριθεί/απορριφθεί από τον διαχειριστή/τρια  ή διδάσκοντα/ουσα του αντίστοιχου μαθήματος.

Σε κάθε περίπτωση, υπεύθυνοι/ες για την εγγραφή σας στα μαθήματα που παρακολουθείτε είναι οι αντίστοιχοι διδάσκοντες/ουσες, που γνωρίζουν ποιοι φοιτητές/τριες έχουν δηλώσει το μάθημά τους ή ποιοι/ες επιπλέον επιτρέπουν να το παρακολουθήσουν. Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον/την εκάστοτε διδάσκοντα/ουσα για την ενημέρωση του eClass (εφόσον σας ενημερώσουν ότι για το συγκεκριμένο μάθημα θα χρησιμοποιηθεί το eClass ως πλατφόρμα ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης και διαπιστώσετε ότι μετά τις εγγραφές ή/και την έναρξη των μαθημάτων εξακολουθείτε να μην έχετε πρόσβαση στο μάθημα).

Τελευταία ενημέρωση 25/10/2024

Risposta:

Since you are a member of the University of the Aegean (student, faculty, administrative staff, etc.), to log in at https://eclass.aegean.gr/, you will use your academic accounts/passwords, the same ones you use for your email and other University services.
(A few external collaborators/visitors, etc., who do not have an account at the University of the Aegean have their own personal passwords; in this case, you can click on the 'Forgot your password?' link on the login window to reset your password.)

 

Initially, you can confirm your account details at:

https://checkpassword.aegean.gr

  • If your account has expired (for security reasons, accounts/passwords expire periodically), you will see the corresponding message and will need to set a new password via the page: https://webmail.aegean.gr/owa/auth/expiredpassword.aspx, provided you know your previous password.
  • If your details are incorrect and you have forgotten your password and are experiencing access issues with other electronic services of the University, please contact the IT administrators of your department, who has the appropriate rights to manage your account, so that they can reset your password according to the procedure they will indicate.
  • If the details are correct, your academic account is active, and you have the right to access the services of the University of the Aegean.

 

Therefore, if you have verified that your details are correct and your account is active (see above), and there are no issues with the password, in the case that you cannot log in to eClass:

 

If this is your first time trying to log in:

It is likely that you have not yet been registered on the eClass platform. If you are a user of the University, you can either click on the ‘Basic Options’ menu on the left -> ‘Registration (using an LDAP account)’ and provide your academic details to complete your registration, or wait for your department’s secretariat to request the mass registration of users from your department.
After new registration, you obtain Student rights (for new instructors, after your registration, please inform the department's secretariat to send a corresponding request to eclass <at> aegean.gr  for the assignment of rights).


If you had access previously but can no longer log in, then it is possible that:


A) Your eClass account has been deactivated.
In this case, after the failed attempt, a message will appear:
Inactive account. Please contact the administrator to activate your account.
Click on the link for activation to open the corresponding form and send the message for activation.

B) You may be using a stored old password that is no longer valid and has been recently changed. Please re-enter the password that is currently valid.

C) An unknown error is preventing your entry. Please contact the eClass helpdesk by sending an email (from your University account) to eclass <at> aegean.gr mentioning:

  1. Your details (first name, last name, username)
  2. The problem you are facing
  3. The result from the account check you performed at https://checkpassword.aegean.gr
  4. The last time (approximately) you remember successfully logging into eClass.

 

Last updated: 25/10/2024

Risposta:

Since you are a member of the University of the Aegean (student, faculty, administrative staff, etc.), to log in at https://eclass.aegean.gr/, you will use your academic accounts/passwords, the same ones you use for your email and other university services.
So, you can try logging in with this password and your academic username. (Re-enter it if an old password is saved.)


You can confirm your account details at:
https://checkpassword.aegean.gr to see if it is valid or if it has expired and you need to set a new one and try again.


If your password is valid and you still cannot log in to eClass, refer to the Useful Questions section “EN – I can't log in to my eClass account

If your password is invalid, you will not be able to log in to other university services either, and you should contact the IT administrator of your department, who has the appropriate rights to inform you about the procedure for issuing a new password.

(A few external collaborators/visitors, etc., who do not have an account at the University of the Aegean have separate personal passwords for eClass. In this case, click on Forgot your password?' and fill in the details to receive an email for the password change.)

Last updated: 25/10/2024

Risposta:

It is common for students to have access to eClass but not appear registered in some or all of the courses they have declared, a few days before the start of classes. Typically, your enrollment in courses is done gradually and is finalized once the course registrations are completed by the course coordinator.

Additionally, from the Basic Options menu-> Courses List, you may be able to enroll in certain courses depending on whether the courses you wish to join are open, open with registration, or closed. If they are closed, you will need to click on ‘Course registration request' and your request will be approved or rejected by the administrator or the instructor of that course.

In any case, the responsibility for enrolling you in the courses you attend lies with the respective instructors, who know which students have registered for their course or who additionally are allowed to attend. You should contact the respective instructor to update eClass (if they inform you that eClass will be used as the asynchronous distance learning platform for that specific course and you find that you still do not have access to the course after the enrollments and/or the start of classes).

Last updated 25/10/2024.