ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗ 2

Elisavet Kelidou

Περιγραφή

Στο μάθημα «ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗ 2» γίνεται μια πρώτη προσέγγιση των βασικών γραφιστικών εφαρμογών μιας προωθητικής καμπάνιας, αναλύεται η στρατηγική (branding) και ο ρόλος της εταιρικής ταυτότητας στο προφίλ μιας επιχείρισης ή οργανισμού. Παράλληλα ερευνάται η προσαρμογή της εταιρικής ταυτότητας σε έντυπες και ψηφιακές εφαρμογές όπως π.χ. κάρτες, επιστολόχαρτα, φυλλάδια, ιστοσελίδες κλπ.

 

Image: Eduardo Terrazas, Lance Wyman. Mexico 68, 1967. MOMA Archive

Ενδεικτικό Πρόγραμμα Διαλέξεων

Ημερομηνίες

Περιεχόμενο

12/02/2024

Εισαγωγή - Οδηγίες

16/02/2024 (9:00-12:00, Αίθ. Γ )

Branding

19/02/2024

Εταιρική Ταυτότητα - Συνοχή 

04/03/2024

Παρουσίαση Προσχεδίων

11/03/2024

Προσαρμογή Εταιρικής Ταυτότητα

01/04/2024

Σχεδιασμός Αφίσας

08/04/2024

Μockups - Σχεδιασμός Αφίσας

15/04/2024

Παρουσίαση Προσχεδίων Αφίσας

 

Διακοπές Πάσχα

13/05/2024

Σχεδιασμός Ψηφιακών Εφαρμογών-Παραδείγματα

20/05/2024

Παρουσίαση Έρευνας Ψηφιακών Εφαρμογών & προσχέδια

30/05/2024

Προσχέδια Τελικής Εργασίας - Διορθώσεις

Ημερολόγιο