ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗ 2

Elisavet Kelidou

Περιγραφή

Στο μάθημα «ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΗ 2» γίνεται μια πρώτη προσέγγιση των βασικών γραφιστικών εφαρμογών μιας προωθητικής καμπάνιας, αναλύεται η στρατηγική (branding) και ο ρόλος της εταιρικής ταυτότητας στο προφίλ μιας επιχείρισης ή οργανισμού. Παράλληλα ερευνάται η προσαρμογή της εταιρικής ταυτότητας σε έντυπες και ψηφιακές εφαρμογές όπως π.χ. κάρτες, επιστολόχαρτα, φυλλάδια, ιστοσελίδες κλπ.

 

Image: Eduardo Terrazas, Lance Wyman. Mexico 68, 1967. MOMA Archive

Ενδεικτικό Πρόγραμμα Διαλέξεων

Ημερολόγιο