Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα [open] (321-8952)

Άσκηση αυτοαξιολόγησης - Ενότητα 10η (Σχέδιο δράσης & επιχειρηματικό πλάνο)

Question 1 (Multiple Choice (Single Answer) — 10 grades) 

1. Η ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος στο επιχειρηματικό πλάνο εκπονείται προκειμένου να:

Question 2 (Multiple Choice (Single Answer) — 10 grades) 

2. Το σχέδιο μάρκετινγκ ως μέρος ενός επιχειρηματικού σχεδίου αφορά κυρίως

Question 3 (True / False — 20 grades) 

3. Η ανάλυση SWOT εμπεριέχει πληροφορίες αποκλειστικά για το εσωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης.

Question 4 (True / False — 20 grades) 

4. Η πολιτική τιμολόγησης αφορά κυρίως στη λήψη αποφάσεων σχετικά με το κόστος του προϊόντος ή της υπηρεσίας.

Question 5 (True / False — 20 grades) 

5. Ο προσδιορισμός της νομικής μορφής επιχείρησης δεν αποτελεί κομμάτι του επιχειρηματικού πλάνου

Question 6 (True / False — 20 grades) 

6. Το Νεκρό σημείο (break even point) είναι το ποσό των πωλήσεων με το οποίο μια επιχείρηση καλύπτει το σύνολο των εξόδων της, σταθερά και μεταβλητά.