Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα [open] (321-8952)

Άσκηση αυτοαξιολόγησης - Ενότητα 5η (Μέτρηση αποτελεσματικότητας ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και πωλήσεων)

Question 1 (Multiple Choice (Single Answer) — 10 grades) 

1. Τι είναι το impression;

Question 2 (True / False — 10 grades) 

2. Η αποτελεσματικότητα της διαφήμισης, της επικοινωνίας και των πωλήσεων μέσω Internet μπορεί να αποτιμηθεί με ποσοτικά στοιχεία

Question 3 (Multiple Choice (Single Answer) — 10 grades) 

3. Οι εταιρίες που χρησιμοποιούν Web Analytics αποκτούν πλεονέκτημα όσον αφορά την καλύτερη κατανόηση

Question 4 (Multiple Choice (Single Answer) — 10 grades) 

4. Ένα βασικό πλεονέκτημα των διαφημίσεων cost-per-click είναι:

Question 5 (Multiple Choice (Single Answer) — 10 grades) 

5. Ποιος από τους παρακάτω αποτελεί δείκτη αποτελεσματικότητας μιας διαφήμισης με μορφή banner;

Question 6 (True / False — 10 grades) 

6. Η συλλογή δεδομένων μέσω συστημάτων web analytics εγγυάται την επιτυχία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (eshop).

Question 7 (True / False — 10 grades) 

7. Μέσω των web analytics λογισμικών μπορεί ο διαχειριστής ενός eshop να γνωρίζει ότι ένας χρήστης επισκέφθηκε το eshop μέσω του κοινωνικού δικτύου facebook.

Question 8 (True / False — 10 grades) 

8. Οι μηνιαίες επισκέψεις σε ένα site αναφέρονται στους μοναδικούς χρήστες που επισκέφθηκαν το site αυτό στη διάρκεια ενός μήνα.

Question 9 (True / False — 20 grades) 

9. Το κόστος μετατροπής μπορεί να βοηθήσει έναν επιχειρηματία του διαδικτύου να καταλάβει το Return On Investment σε μια ηλεκτρονική διαφημιστική εκστρατεία .