Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα [open] (321-8952)

Άσκηση αυτοαξιολόγησης - Ενότητα 4η (Επικοινωνία και προβολή στο ψηφιακό περιβάλλον)

Question 1 (Multiple Choice (Single Answer) — 10 grades) 

1. Με ποιον τρόπο γίνεται η κοστολόγηση των διαφημίσεων στο Google Adwords;

Question 2 (True / False — 10 grades) 

2. Στο μάρκετινγκ σύνδεσης (affiliate marketing) ο publisher προωθεί επισκέπτες στην ιστοσελίδα του διαφημιζομένου και πληρώνεται μόνο εφόσον οι επισκέπτες αυτοί πραγματοποιήσουν μία προσυμφωνημένη ενέργεια

Question 3 (Multiple Choice (Single Answer) — 20 grades) 

3. Ποια τα πλεονεκτήματα του e-mail μάρκετινγκ σε σχέση με το συμβατικό μάρκετινγκ μέσω ταχυδρομείου;

Question 4 (True / False — 20 grades) 

4. Ένα eshop θα πετύχει αμεσότερα πωλήσεις χρησιμοποιώντας το Google AdWords αντί μέσω διαφήμισης σε κοινωνικά δίκτυα, όπως το facebook .

Question 5 (True / False — 20 grades) 

5. Οι διαφημίσεις του AdWords μπορούν να εμφανιστούν σε συγκεκριμένους πελάτες σε μια γεωγραφική τοποθεσία, σε συγκεκριμένους τύπους συσκευών, ακόμη και μέσα σε ένα επιλεγμένο χρονικό διάστημα.

Question 6 (True / False — 20 grades) 

6. Η προώθηση και άμεση προβολή μιας επιχείρησης στα οργανικά αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης μπορεί να επιτευχθεί μόνο με πληρωμή στην Google.