Ηλεκτρονική Επιχειρηματικότητα [open] (321-8952)

Άσκηση αυτοαξιολόγησης - Ενότητα 3η (Συμπεριφορά καταναλωτή και διαδίκτυο)

Question 1 (Multiple Choice (Single Answer) — 30 grades) 

1. Πόσα είναι τα στάδια της διαδικασίας λήψης απόφασης αγοράς στο διαδίκτυο;

Question 2 (Multiple Choice (Single Answer) — 30 grades) 

2. Ένας βασικός στόχος της επικοινωνίας μάρκετινγκ είναι η αποστολή του κατάλληλου μηνύματος, στα κατάλληλα άτομα (στόχευση). Τι πρέπει να γνωρίζει ο διαφημιζόμενος για να αυξήσει την αποδοτικότητα της επικοινωνίας του μέσω καλύτερης στόχευσης;

Question 3 (True / False — 40 grades) 

3. H click-to-chat εφαρμογή σε ένα eshop μπορεί να βοηθήσει στο 1ο στάδιο της διαδικασίας λήψης απόφασης αγοράς στο διαδίκτυο