Μάθημα : Διδασκαλία δεύτερης/ξένης γλώσσας [open]
Κωδικός : TMS151
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ζητήματα ορολογίας
-
Θεωρίες εκμάθησης μιας Γ2/ΞΓ (Ι)
-
Θεωρίες εκμάθησης μιας Γ2/ΞΓ (ΙΙ)
-
Ατομικές διαφορές που επηρεάζουν την εκμάθηση μιας Γ2/ΞΓ (Ι)
-
Ατομικές διαφορές που επηρεάζουν την εκμάθηση μιας Γ2/ΞΓ (ΙΙ)
-
Μέθοδοι διδασκαλίας μιας Γ2/ΞΓ
-
Η επικοινωνιακή ικανότητα
-
Παράγοντες που επηρεάζουν τη διδασκαλία της ελληνικής ως Γ2/ΞΓ
-
Επίπεδα γλωσσομάθειας
-
Σχεδιασμός της διδασκαλίας μιας Γ2/ΞΓ (curriculum-syllabus) - Κατασκευή γλωσσικών δοκιμασιών (test)
-
Ανάλυση λαθών
-
Ζητήματα ορολογίας
Σχεδιασμός της διδασκαλίας μιας Γ2/ΞΓ (curriculum-syllabus) - Κατασκευή γλωσσικών δοκιμασιών (test)
- Σχεδιασμός της διδασκαλίας μιας Γ2/ΞΓ (curriculum-syllabus)
- Κατασκευή γλωσσικών δοκιμασιών (test)
Έννοιες - Λέξεις κλειδιά
- Πρόγραμμα σπουδών (syllabus), αναλυτικό πρόγραμμα (curriculum), προγράμματα σπουδών προσανατολισμένα στο προϊόν (product-oriented syllabus) και στη διαδικασία (process-oriented syllabus), δομικές & επικοινωνιακές δραστηριότητες
- Αξιολόγηση (assessment)(διαγνωστική, diagnosticassessment, μέτρηση της εξέλιξης, formativeassessment, συνολική αξιολόγηση, summativeassessment), αξιοπιστία (reliability), εγκυρότητα (validity), αυθεντικότητα (authenticity), διαδραστικότητα (interactiveness), αντίκτυπος (impact), πρακτικότητα (practicality)
Έγγραφα
διδασκαλία 2ης ξ γ-10.pdf