Μάθημα : Διδασκαλία δεύτερης/ξένης γλώσσας [open]
Κωδικός : TMS151
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ζητήματα ορολογίας
-
Θεωρίες εκμάθησης μιας Γ2/ΞΓ (Ι)
-
Θεωρίες εκμάθησης μιας Γ2/ΞΓ (ΙΙ)
-
Ατομικές διαφορές που επηρεάζουν την εκμάθηση μιας Γ2/ΞΓ (Ι)
-
Ατομικές διαφορές που επηρεάζουν την εκμάθηση μιας Γ2/ΞΓ (ΙΙ)
-
Μέθοδοι διδασκαλίας μιας Γ2/ΞΓ
-
Η επικοινωνιακή ικανότητα
-
Παράγοντες που επηρεάζουν τη διδασκαλία της ελληνικής ως Γ2/ΞΓ
-
Επίπεδα γλωσσομάθειας
-
Σχεδιασμός της διδασκαλίας μιας Γ2/ΞΓ (curriculum-syllabus) - Κατασκευή γλωσσικών δοκιμασιών (test)
-
Ανάλυση λαθών
-
Ζητήματα ορολογίας
Επίπεδα γλωσσομάθειας
- Εισαγωγικές παρατηρήσεις
- Χρηστικότητα του Πιστοποιητικού Ελληνομάθειας
- Δομή Πιστοποιητικού Ελληνομάθειας
Έννοιες - Λέξεις κλειδιά
- Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας, Πιστοποιητικό Ελληνομάθειας, επίπεδα γλωσσομάθειας, Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Αναφοράς για τις Γλώσσες του Συμβουλίου της Ευρώπης, χρησιμότητα Πιστοποιητικού Ελληνομάθειας
- Εξέταση τεσσάρων (4) βασικών γλωσσικών δεξιοτήτων, κατηγορίες υποψηφίων, κίνητρα εκμάθησης της ελληνικής ως Γ2/ΞΓ
Έγγραφα
διδασκαλία 2ης ξ γ-9.pdf