Μάθημα : Διδασκαλία δεύτερης/ξένης γλώσσας [open]
Κωδικός : TMS151
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ζητήματα ορολογίας
-
Θεωρίες εκμάθησης μιας Γ2/ΞΓ (Ι)
-
Θεωρίες εκμάθησης μιας Γ2/ΞΓ (ΙΙ)
-
Ατομικές διαφορές που επηρεάζουν την εκμάθηση μιας Γ2/ΞΓ (Ι)
-
Ατομικές διαφορές που επηρεάζουν την εκμάθηση μιας Γ2/ΞΓ (ΙΙ)
-
Μέθοδοι διδασκαλίας μιας Γ2/ΞΓ
-
Η επικοινωνιακή ικανότητα
-
Παράγοντες που επηρεάζουν τη διδασκαλία της ελληνικής ως Γ2/ΞΓ
-
Επίπεδα γλωσσομάθειας
-
Σχεδιασμός της διδασκαλίας μιας Γ2/ΞΓ (curriculum-syllabus) - Κατασκευή γλωσσικών δοκιμασιών (test)
-
Ανάλυση λαθών
-
Ζητήματα ορολογίας
Ατομικές διαφορές που επηρεάζουν την εκμάθηση μιας Γ2/ΞΓ (ΙΙ)
- Στάσεις
- Προσωπικότητα
- Γνωστικό/μαθησιακό ύφος
- Στρατηγικές μάθησης
- Ηλικία
- Φύλο
Έννοιες - Λέξεις κλειδιά
- Στάσεις, στερεοτυπικές αντιλήψεις, βαθμός αποδοχής/ανεκτικότητα του γλωσσικά και πολιτισμικά «άλλου»
- Εσωστρέφεια, εξωστρέφεια, αυτοεπιδοκιμασία, ένταση
- Εξάρτηση/ανεξαρτησία από το πεδίο, επαγωγική/απαγωγική επεξεργασία πληροφοριών, τάση για συλλογισμό/στοχασμό ή για παρορμητικό τρόπο σκέψης
- Μάθηση της γλώσσας, χρήση της γλώσσας, στρατηγικές με βάση την ανάπτυξη συγκεκριμένων δεξιοτήτων, αυτοκινητροδοτούμενες στρατηγικές
- Έννοια της κρίσιμης ηλικίας (Critical Period Hypothesis)
- Αντικρουόμενα ερευνητικά δεδομένα σχετικά με το ρόλο του φύλου
Έγγραφα
διδασκαλία 2ης ξ γ-5.pdf