Μάθημα : Διδασκαλία δεύτερης/ξένης γλώσσας [open]
Κωδικός : TMS151
-
Θεματικές Ενότητες
-
Ζητήματα ορολογίας
-
Θεωρίες εκμάθησης μιας Γ2/ΞΓ (Ι)
-
Θεωρίες εκμάθησης μιας Γ2/ΞΓ (ΙΙ)
-
Ατομικές διαφορές που επηρεάζουν την εκμάθηση μιας Γ2/ΞΓ (Ι)
-
Ατομικές διαφορές που επηρεάζουν την εκμάθηση μιας Γ2/ΞΓ (ΙΙ)
-
Μέθοδοι διδασκαλίας μιας Γ2/ΞΓ
-
Η επικοινωνιακή ικανότητα
-
Παράγοντες που επηρεάζουν τη διδασκαλία της ελληνικής ως Γ2/ΞΓ
-
Επίπεδα γλωσσομάθειας
-
Σχεδιασμός της διδασκαλίας μιας Γ2/ΞΓ (curriculum-syllabus) - Κατασκευή γλωσσικών δοκιμασιών (test)
-
Ανάλυση λαθών
-
Ζητήματα ορολογίας
Θεωρίες εκμάθησης μιας Γ2/ΞΓ (ΙΙ)
- Ψυχολογικές θεωρίες
- Συμπεριφορισμός
- Γνωστική Ψυχολογία
- Συνδετισμός
- Το Διαγωνιστικό Μοντέλο
- Το Πολυδιάστατο Μοντέλο
- Το Διαδραστικό Μοντέλο
- Η Θεωρία της Πολιτιστικής Προσαρμογής
Έννοιες - Λέξεις κλειδιά
- ΣΧΗΜΑ: ερέθισμα-απάντηση-ενίσχυση, Μεταφορά (αρνητική & θετική), Αντιπαραθετική Ανάλυση
- Θεωρία της Επεξεργασίας Πληροφοριών
- Ενδυνάμωση των συνδέσεων μεταξύ ερεθίσματος και αντίδρασης που εμφανίζουν υψηλό ρυθμό συνεμφάνισης
- Αντιστοίχηση μορφής-λειτουργίας
- Υπόθεση της ικανότητας διδασκαλίας
- Συνομιλιακή διάδραση,απλουστευμένη ομιλία σε μη φυσικούς ομιλητές (γραμματικά & μη γραμματικά ορθή)
- Πολιτιστική προσαρμογή, απόσταση (κοινωνική & ψυχολογική)
Έγγραφα
διδασκαλία 2ης ξ γ-3.pdf