Μάθημα : Μουσείο - Επικοινωνία - Εκπαίδευση [open]
Κωδικός : OPENCOURSE116
-
Θεματικές Ενότητες
"Μακριά από το Αγριεμένο Πλήθος"
Αν το μουσείο είναι ένας οργανισμός παραγωγής και διάδοσης γνώσης δεν είναι ο μόνος και ίσως δεν είναι
ο αποτελεσματικότερος. Αν είναι ένας χώρος αναψυχής δεν είναι ο μόνος και οπωσδήποτε δε φαίνεται να
είναι ο ελκυστικότερος. Πώς λειτουργεί το μουσείο μέσα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον; Πώς διεκδικεί
τον ρόλο του; Έχει καμιά ελπίδα επιβίωσης στις συνθήκες της οικονομικής κρίσης της εποχής μας;
Αν το μουσείο είναι ένας οργανισμός παραγωγής και διάδοσης γνώσης δεν είναι ο μόνος και ίσως δεν είναι ο αποτελεσματικότερος. Αν είναι ένας χώρος αναψυχής δεν είναι ο μόνος και οπωσδήποτε δε φαίνεται να είναι ο ελκυστικότερος. Πώς λειτουργεί το μουσείο μέσα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον; Πώς διεκδικεί τον ρόλο του; Έχει καμιά ελπίδα επιβίωσης στις συνθήκες της οικονομικής κρίσης της εποχής μας;
Αν το μουσείο είναι ένας οργανισμός παραγωγής και διάδοσης γνώσης δεν είναι ο μόνος και ίσως δεν είναι ο αποτελεσματικότερος. Αν είναι ένας χώρος αναψυχής δεν είναι ο μόνος και οπωσδήποτε δε φαίνεται να είναι ο ελκυστικότερος. Πώς λειτουργεί το μουσείο μέσα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον; Πώς διεκδικεί τον ρόλο του; Έχει καμιά ελπίδα επιβίωσης στις συνθήκες της οικονομικής κρίσης της εποχής μας;
Αν το μουσείο είναι ένας οργανισμός παραγωγής και διάδοσης γνώσης δεν είναι ο μόνος και ίσως δεν είναι ο αποτελεσματικότερος. Αν είναι ένας χώρος αναψυχής δεν είναι ο μόνος και οπωσδήποτε δε φαίνεται να είναι ο ελκυστικότερος. Πώς λειτουργεί το μουσείο μέσα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον; Πώς διεκδικεί τον ρόλο του; Έχει καμιά ελπίδα επιβίωσης στις συνθήκες της οικονομικής κρίσης της εποχής μας;
Αν το μουσείο είναι ένας οργανισμός παραγωγής και διάδοσης γνώσης δεν είναι ο μόνος και ίσως δεν είναι ο αποτελεσματικότερος. Αν είναι ένας χώρος αναψυχής δεν είναι ο μόνος και οπωσδήποτε δε φαίνεται να είναι ο ελκυστικότερος. Πώς λειτουργεί το μουσείο μέσα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον; Πώς διεκδικεί τον ρόλο του; Έχει καμιά ελπίδα επιβίωσης στις συνθήκες της οικονομικής κρίσης της εποχής μας;
Αν το μουσείο είναι ένας οργανισμός παραγωγής και διάδοσης γνώσης δεν είναι ο μόνος και ίσως δεν είναι ο αποτελεσματικότερος. Αν είναι ένας χώρος αναψυχής δεν είναι ο μόνος και οπωσδήποτε δε φαίνεται να είναι ο ελκυστικότερος. Πώς λειτουργεί το μουσείο μέσα σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον; Πώς διεκδικεί τον ρόλο του; Έχει καμιά ελπίδα επιβίωσης στις συνθήκες της οικονομικής κρίσης της εποχής μας;