Μάθημα : Εισαγωγή στον Προγραμματισμό Η/Υ [open]

Κωδικός : OPENCOURSE113

ΓΕΩ 441  -  Μιχάλης Βαΐτης

Ενότητες - 7. Αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός

7. Αντικειμενοστρεφής προγραμματισμός

Σκοποί  ενότητας

  • Να γνωρίζετε τις βασικές έννοιες του αντικειμενοστρεφούς προγραμματισμού (κλάσεις, αντικείμενα, μέθοδοι).
  • Να γνωρίζετε την σύνταξη του ορισμού κλάσεων στη γλώσσα R στην έκδοση S4.
  • Να μπορείτε να αναζητάτε πληροφορίες για την κατάσταση αντικειμένων και για τις μεθόδους κλάσεων.
  • Να μπορείτε να χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά αντικείμενα και μεθόδους.

Διαλέξεις

Εργαστηριακές Ασκήσεις