Μάθημα : Νέες Τεχνολογίες Στην Εκπαίδευση [open]

Κωδικός : MATH107

311-2353  -  Ανδρέας Παπασαλούρος - Χρήστος Τσαγγάρης

Ενότητες - Το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch

Το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch

Εντολές κίνησης, περιγραφής όψεων μορφών, ελέγχου, αισθητήρων. Mεταβλητές και τελεστές, ήχος και σχεδίαση. Χειρισμός μηνυμάτων. Σχεδίαση διαδραστικών εφαρμογών και παιχνιδιών. Υλοποίηση εκπαιδευτικών πολυμέσων.

Πολυμέσα
Εισαγωγή

Για τις δραστηριότητες της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.

Πολυμέσα
Εισαγωγή (με πλαίσιο)

Για τις δραστηριότητες της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.

Πολυμέσα
Επικοινωνία - Διεπαφή

Για τις δραστηριότητες και τις μορφές της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.

Πολυμέσα
Επικοινωνία - Διεπαφή (με πλαίσιο)

Για τις δραστηριότητες και τις μορφές της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.

Πολυμέσα
Μεταβλητές και Λίστες

Για τις δραστηριότητες και τις μορφές της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.

Πολυμέσα
Μεταβλητές και Λίστες (με πλαίσιο)

Για τις δραστηριότητες και τις μορφές της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.

Πολυμέσα
Τελεστές

Για τις δραστηριότητες και τις μορφές της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.

Πολυμέσα
Τελεστές (με πλαίσιο)

Για τις δραστηριότητες και τις μορφές της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.

Πολυμέσα
Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής

Για τη δραστηριότητα  της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.

Πολυμέσα
Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής (με πλαίσιο)

Για τη δραστηριότητα  της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.

Σύνδεσμοι
scratch 1.4

Αρχείο εγκατάστασης scratch 1.4.

Σύνδεσμοι
scratch 2

Αρχείο εγκατάστασης scratch 2.