Μάθημα : Νέες Τεχνολογίες Στην Εκπαίδευση [open]
Κωδικός : MATH107
311-2353 - Ανδρέας Παπασαλούρος - Χρήστος Τσαγγάρης
Ενότητες - Το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch
Το προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch
Εντολές κίνησης, περιγραφής όψεων μορφών, ελέγχου, αισθητήρων. Mεταβλητές και τελεστές, ήχος και σχεδίαση. Χειρισμός μηνυμάτων. Σχεδίαση διαδραστικών εφαρμογών και παιχνιδιών. Υλοποίηση εκπαιδευτικών πολυμέσων.
Για τις δραστηριότητες της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.
Για τις δραστηριότητες της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.
Για τις δραστηριότητες και τις μορφές της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.
Για τις δραστηριότητες και τις μορφές της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.
Για τις δραστηριότητες και τις μορφές της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.
Για τις δραστηριότητες και τις μορφές της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.
Για τις δραστηριότητες και τις μορφές της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.
Για τις δραστηριότητες και τις μορφές της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.
Για τη δραστηριότητα της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.
Για τη δραστηριότητα της παρουσίασης επισκεφθείτε τον κατάλογο Έγγραφα / Δραστηριότητες στο scratch.