Μάθημα : Διοίκηση Υπηρεσιών [open]
Κωδικός : 211100
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εισαγωγή - Πλαίσιο Μαθήματος
-
Ο Ρόλος των Υπηρεσιών
-
Η Φύση των Υπηρεσιών
-
Στρατηγικές Παροχής Υπηρεσιών
-
Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών
-
Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών
-
Ποιότητα Υπηρεσιών
-
Βελτιστοποίηση Υπηρεσιών
-
Εγκαταστάσεις
-
Χωροθέτηση Εγκαταστάσεων
-
Διαχείριση Προσφοράς & Ζήτησης
-
Ουρές Αναμονής
-
Ειδικά Θέματα και Επανάληψη
-
Εισαγωγή - Πλαίσιο Μαθήματος
Βελτιστοποίηση Υπηρεσιών
- Κατανόηση της αλληλεπίδρασης στην τριγωνική σχέση επιχείρηση – υπάλληλος - πελάτης
- Επεξήγηση του ρόλου της οργανωσιακής κουλτούρας και της σημασίας της για την απόδοση των υπαλλήλων
- Παρουσίαση βασικών αιτιών προβλημάτων στην αλληλεπίδραση
- Κατανόηση της σημασίας μιας στρατηγικής προσανατολισμένης στον πελάτη
Κατανόηση της αλληλεπίδρασης στην τριγωνική σχέση επιχείρηση – υπάλληλος - πελάτης Επεξήγηση του ρόλου της οργανωσιακής κουλτούρας και της σημασίας της για την απόδοση των υπαλλήλων Παρουσίαση βασικών αιτιών προβλημάτων στην αλληλεπίδραση Κατανόηση της σημασίας μιας στρατηγικής προσανατολισμένης στον πελάτη