Μάθημα : Διοίκηση Υπηρεσιών [open]
Κωδικός : 211100
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εισαγωγή - Πλαίσιο Μαθήματος
-
Ο Ρόλος των Υπηρεσιών
-
Η Φύση των Υπηρεσιών
-
Στρατηγικές Παροχής Υπηρεσιών
-
Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών
-
Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών
-
Ποιότητα Υπηρεσιών
-
Βελτιστοποίηση Υπηρεσιών
-
Εγκαταστάσεις
-
Χωροθέτηση Εγκαταστάσεων
-
Διαχείριση Προσφοράς & Ζήτησης
-
Ουρές Αναμονής
-
Ειδικά Θέματα και Επανάληψη
-
Εισαγωγή - Πλαίσιο Μαθήματος
Ποιότητα Υπηρεσιών
- Περιγραφή των 5 διαστάσεων της ποιότητας υπηρεσιών
- Διάγνωση προβλημάτων ποιότητας με βάση τη διαφορά αντίληψης
- Παρουσίαση βασικών προσεγγίσεων διασφάλισης ποιότητας
- Κατανόηση της διαδικασίας και των μεθόδων ικανοποίησης του πελάτη
- Κατανόηση των επιπτώσεων από τη δυσαρέσκεια του πελάτη ως αποτέλεσμα αποτυχίας στην παροχή μιας υπηρεσίας
Περιγραφή των 5 διαστάσεων της ποιότητας υπηρεσιών Διάγνωση προβλημάτων ποιότητας με βάση τη διαφορά αντίληψης Παρουσίαση βασικών προσεγγίσεων διασφάλισης ποιότητας Κατανόηση της διαδικασίας και των μεθόδων ικανοποίησης του πελάτη Κατανόηση των επιπτώσεων από τη δυσαρέσκεια του πελάτη ως αποτέλεσμα αποτυχίας στην παροχή μιας υπηρεσίας