Μάθημα : Διοίκηση Υπηρεσιών [open]

Κωδικός : 211100

211100  -  Ιάσων Κουφοδόντης

Ενότητες - Ποιότητα Υπηρεσιών

Ποιότητα Υπηρεσιών

  • Περιγραφή των 5 διαστάσεων της ποιότητας υπηρεσιών
  • Διάγνωση προβλημάτων ποιότητας με βάση τη διαφορά αντίληψης
  • Παρουσίαση βασικών προσεγγίσεων διασφάλισης ποιότητας
  • Κατανόηση της διαδικασίας και των μεθόδων ικανοποίησης του πελάτη
  • Κατανόηση των επιπτώσεων από τη δυσαρέσκεια του πελάτη ως αποτέλεσμα αποτυχίας στην παροχή μιας υπηρεσίας
Πολυμέσα
07. Ποιότητα Υπηρεσιών

Περιγραφή των 5 διαστάσεων της ποιότητας υπηρεσιών Διάγνωση προβλημάτων ποιότητας με βάση τη διαφορά αντίληψης Παρουσίαση βασικών προσεγγίσεων διασφάλισης ποιότητας Κατανόηση της διαδικασίας και των μεθόδων ικανοποίησης του πελάτη Κατανόηση των επιπτώσεων από τη δυσαρέσκεια του πελάτη ως αποτέλεσμα αποτυχίας στην παροχή μιας υπηρεσίας