Μάθημα : Διοίκηση Υπηρεσιών [open]
Κωδικός : 211100
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εισαγωγή - Πλαίσιο Μαθήματος
-
Ο Ρόλος των Υπηρεσιών
-
Η Φύση των Υπηρεσιών
-
Στρατηγικές Παροχής Υπηρεσιών
-
Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών
-
Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών
-
Ποιότητα Υπηρεσιών
-
Βελτιστοποίηση Υπηρεσιών
-
Εγκαταστάσεις
-
Χωροθέτηση Εγκαταστάσεων
-
Διαχείριση Προσφοράς & Ζήτησης
-
Ουρές Αναμονής
-
Ειδικά Θέματα και Επανάληψη
-
Εισαγωγή - Πλαίσιο Μαθήματος
Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών
- Περιγραφή των κύριων τεχνολογιών στην παροχή υπηρεσιών
- Παρουσίαση των τάσεων και της εξέλιξης στην αυτοεξυπηρέτηση
- Κατηγοριοποίηση υπηρεσιών με βάση το βαθμό και το είδος της αυτοεξυπηρέτησης
- Αναγνώριση τυπικών μοντέλων ηλεκτρονικού εμπορίου
- Κατανόηση της σημασίας της ευελιξίας και των οικονομιών κλίμακος για την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Περιγραφή των κύριων τεχνολογιών στην παροχή υπηρεσιών Παρουσίαση των τάσεων και της εξέλιξης στην αυτοεξυπηρέτηση Κατηγοριοποίηση υπηρεσιών με βάση το βαθμό και το είδος της αυτοεξυπηρέτησης Αναγνώριση τυπικών μοντέλων ηλεκτρονικού εμπορίου Κατανόηση της σημασίας της ευελιξίας και των οικονομιών κλίμακος για την επιτυχία του ηλεκτρονικού εμπορίου.