Μάθημα : Διοίκηση Υπηρεσιών [open]
Κωδικός : 211100
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εισαγωγή - Πλαίσιο Μαθήματος
-
Ο Ρόλος των Υπηρεσιών
-
Η Φύση των Υπηρεσιών
-
Στρατηγικές Παροχής Υπηρεσιών
-
Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών
-
Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών
-
Ποιότητα Υπηρεσιών
-
Βελτιστοποίηση Υπηρεσιών
-
Εγκαταστάσεις
-
Χωροθέτηση Εγκαταστάσεων
-
Διαχείριση Προσφοράς & Ζήτησης
-
Ουρές Αναμονής
-
Ειδικά Θέματα και Επανάληψη
-
Εισαγωγή - Πλαίσιο Μαθήματος
Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών
- Περιγραφή της διαδικασίας σχεδιασμού και ανάπτυξης νέας υπηρεσίας
- Προετοιμασία σχεδίου ανάπτυξης υπηρεσίας (blueprint)
- Περιγραφή επιχειρησιακών λειτουργιών με βάση διαφοροποίηση και πολυπλοκότητα
- Χρήση της κατηγοριοποίησης επιχειρησιακών λειτουργιών για προσδιορισμό υπηρεσίας
- Σύγκριση των βασικών προσεγγίσεων στη σχεδίαση υπηρεσιών
- Κατηγοριοποίηση αυτοματισμών στις υπηρεσίες
- Κατανόηση των προκλήσεων για τους μάνατζερ που συνδέονται με την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών
Περιγραφή της διαδικασίας σχεδιασμού και ανάπτυξης νέας υπηρεσίας Προετοιμασία σχεδίου ανάπτυξης υπηρεσίας (blueprint) Περιγραφή επιχειρησιακών λειτουργιών με βάση διαφοροποίηση και πολυπλοκότητα Χρήση της κατηγοριοποίησης επιχειρησιακών λειτουργιών για προσδιορισμό υπηρεσίας Σύγκριση των βασικών προσεγγίσεων στη σχεδίαση υπηρεσιών Κατηγοριοποίηση αυτοματισμών στις υπηρεσίες Κατανόηση των προκλήσεων για τους μάνατζερ που συνδέονται με την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών