Μάθημα : Διοίκηση Υπηρεσιών [open]
Κωδικός : 211100
-
Θεματικές Ενότητες
-
Εισαγωγή - Πλαίσιο Μαθήματος
-
Ο Ρόλος των Υπηρεσιών
-
Η Φύση των Υπηρεσιών
-
Στρατηγικές Παροχής Υπηρεσιών
-
Ανάπτυξη Νέων Υπηρεσιών
-
Αξιοποίηση Νέων Τεχνολογιών
-
Ποιότητα Υπηρεσιών
-
Βελτιστοποίηση Υπηρεσιών
-
Εγκαταστάσεις
-
Χωροθέτηση Εγκαταστάσεων
-
Διαχείριση Προσφοράς & Ζήτησης
-
Ουρές Αναμονής
-
Ειδικά Θέματα και Επανάληψη
-
Εισαγωγή - Πλαίσιο Μαθήματος
Η Φύση των Υπηρεσιών
- Κατάταξη μίας υπηρεσίας σε μία από τις 4 διακριτές κατηγορίες με βάση μήτρα λειτουργιών
- Περιγραφή μίας υπηρεσίας με χρήση των τεσσάρων διαστάσεων του πακέτου υπηρεσιών
- Συζήτηση των διοικητικών προκλήσεων που συνδέονται με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μίας υπηρεσίας
- Συζήτηση των ωφελειών που προκύπτουν από μία στρατηγική κατηγοριοποίηση των υπηρεσιών
- Συζήτηση του ρόλου του μάνατζερ υπηρεσιών σε μία θεώρηση των υπηρεσιών ως ανοικτό σύστημα.
Κατάταξη μίας υπηρεσίας σε μία από τις 4 διακριτές κατηγορίες με βάση μήτρα λειτουργιών Περιγραφή μίας υπηρεσίας με χρήση των τεσσάρων διαστάσεων του πακέτου υπηρεσιών Συζήτηση των διοικητικών προκλήσεων που συνδέονται με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά μίας υπηρεσίας Συζήτηση των ωφελειών που προκύπτουν από μία στρατηγική κατηγοριοποίηση των υπηρεσιών Συζήτηση του ρόλου του μάνατζερ υπηρεσιών σε μία θεώρηση των υπηρεσιών ως ανοικτό σύστημα.