Γραμματισμός [open] (ΓΥ-10)

Ενότητες

Πολυτροπικότητα
  • Εισαγωγικες παρατηρήσεις
  • Χαρακτηριστικά γλώσσας που τη διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα επικοινωνιακά συστήματα
  • Ομοιότητες και διαφορές μονοτροπικών & πολυτροπικών κειμένων (Walsh, 2003)
  • Χαρακτηριστικά πολυτροπικού λόγου (Χατζησαββίδης, 2011)
  • Βαθμός πολυτροπικότητας (Χαραλαμπόπουλος, 2003)
  • Δυνατότητα αξιοποίησης τεχνολογίας
  • Πρόσληψη & κατανόηση πολυτροπικών κειμένων
  • Εκπαιδευτικές διαστάσεις
  • Πολυτροπική κοινωνική σημειωτική της μάθησης
  • Παραδοχές πολυτροπικής κοινωνικής σημειωτικής της μάθησης
Γραμματισμός_7.pdf
Δραστηριότητα Ενότητας 7

Αναζητήστε στο περιβάλλον σας πολυτροπικά και μονοτροπικά κείμενα και καταγράψτε τα βασικά χαρακτηριστικά τους.

Ενότητα 7η - μέρος Α΄: Πολυτροπικότητα

Εισαγωγικες παρατηρήσεις Χαρακτηριστικά γλώσσας που τη διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα επικοινωνιακά συστήματα Ομοιότητες και διαφορές μονοτροπικών & πολυτροπικών κειμένων (Walsh, 2003) Χαρακτηριστικά πολυτροπικού λόγου (Χατζησαββίδης, 2011) Βαθμός πολυτροπικότητας (Χαραλαμπόπουλος, 2003) Δυνατότητα αξιοποίησης τεχνολογίας Πρόσληψη & κατανόηση πολυτροπικών κειμένων Εκπαιδευτικές διαστάσεις Πολυτροπική κοινωνική σημειωτική της μάθησης Παραδοχές πολυτροπικής κοινωνικής σημειωτικής της μάθησης

Ενότητα 7η - μέρος Β΄: Πολυτροπικότητα

Εισαγωγικες παρατηρήσεις Χαρακτηριστικά γλώσσας που τη διαφοροποιούν από τα υπόλοιπα επικοινωνιακά συστήματα Ομοιότητες και διαφορές μονοτροπικών & πολυτροπικών κειμένων (Walsh, 2003) Χαρακτηριστικά πολυτροπικού λόγου (Χατζησαββίδης, 2011) Βαθμός πολυτροπικότητας (Χαραλαμπόπουλος, 2003) Δυνατότητα αξιοποίησης τεχνολογίας Πρόσληψη & κατανόηση πολυτροπικών κειμένων Εκπαιδευτικές διαστάσεις Πολυτροπική κοινωνική σημειωτική της μάθησης Παραδοχές πολυτροπικής κοινωνικής σημειωτικής της μάθησης