Στη συνάντηση αυτή θα επιχειρήσουμε να βάλουμε στο μικροσκόπιο την επίσκεψη σε ένα μουσείο
αντιμετωπίζοντάς την αφενός ως μία κοινωνική δραστηριότητα που ακολουθεί συνειδητά ή ασυνείδητα
πρότυπα και ακόνες, και, αφετέρου, ως μια ατομική εμπειρία που καθορίζεται από την προσωπικότητα,
τη μόρφωση, την οικονομική κατάσταση κτλ του μεμονωμένου επισκέπτη. Πώς έρχεται σε επαφή ο
επισκέπτης με τα μουσειακά αντικείμενα; Πόσο εύκολο είναι να ακολουθήσει τον τρόπο σκέψης του
εκθέτη; Υπάρχει τελικά, μία αποτελεσματική μέθοδος για να γνωρίσουμε τους επισκέπτες σε βάθος και
να μάθουμε τι σκέφτονται και τι αποκόμισαν από την επίσκεψη;
2.pdf | ||
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων (Α) Στη συνάντηση αυτή θα επιχειρήσουμε να βάλουμε στο μικροσκόπιο την επίσκεψη σε ένα μουσείο αντιμετωπίζοντάς την αφενός ως μία κοινωνική δραστηριότητα που ακολουθεί συνειδητά ή ασυνείδητα πρότυπα και ακόνες, και, αφετέρου, ως μια ατομική εμπειρία που καθορίζεται από την προσωπικότητα, τη μόρφωση, την οικονομική κατάσταση κτλ του μεμονωμένου επισκέπτη. Πώς έρχεται σε επαφή ο επισκέπτης με τα μουσειακά αντικείμενα; Πόσο εύκολο είναι να ακολουθήσει τον τρόπο σκέψης του εκθέτη; Υπάρχει τελικά, μία αποτελεσματική μέθοδος για να γνωρίσουμε τους επισκέπτες σε βάθος και να μάθουμε τι σκέφτονται και τι αποκόμισαν από την επίσκεψη; |
||
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων (Β) Στη συνάντηση αυτή θα επιχειρήσουμε να βάλουμε στο μικροσκόπιο την επίσκεψη σε ένα μουσείο αντιμετωπίζοντάς την αφενός ως μία κοινωνική δραστηριότητα που ακολουθεί συνειδητά ή ασυνείδητα πρότυπα και ακόνες, και, αφετέρου, ως μια ατομική εμπειρία που καθορίζεται από την προσωπικότητα, τη μόρφωση, την οικονομική κατάσταση κτλ του μεμονωμένου επισκέπτη. Πώς έρχεται σε επαφή ο επισκέπτης με τα μουσειακά αντικείμενα; Πόσο εύκολο είναι να ακολουθήσει τον τρόπο σκέψης του εκθέτη; Υπάρχει τελικά, μία αποτελεσματική μέθοδος για να γνωρίσουμε τους επισκέπτες σε βάθος και να μάθουμε τι σκέφτονται και τι αποκόμισαν από την επίσκεψη; |
||
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων (Γ) Στη συνάντηση αυτή θα επιχειρήσουμε να βάλουμε στο μικροσκόπιο την επίσκεψη σε ένα μουσείο αντιμετωπίζοντάς την αφενός ως μία κοινωνική δραστηριότητα που ακολουθεί συνειδητά ή ασυνείδητα πρότυπα και ακόνες, και, αφετέρου, ως μια ατομική εμπειρία που καθορίζεται από την προσωπικότητα, τη μόρφωση, την οικονομική κατάσταση κτλ του μεμονωμένου επισκέπτη. Πώς έρχεται σε επαφή ο επισκέπτης με τα μουσειακά αντικείμενα; Πόσο εύκολο είναι να ακολουθήσει τον τρόπο σκέψης του εκθέτη; Υπάρχει τελικά, μία αποτελεσματική μέθοδος για να γνωρίσουμε τους επισκέπτες σε βάθος και να μάθουμε τι σκέφτονται και τι αποκόμισαν από την επίσκεψη; |
||
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων (Δ) Στη συνάντηση αυτή θα επιχειρήσουμε να βάλουμε στο μικροσκόπιο την επίσκεψη σε ένα μουσείο αντιμετωπίζοντάς την αφενός ως μία κοινωνική δραστηριότητα που ακολουθεί συνειδητά ή ασυνείδητα πρότυπα και ακόνες, και, αφετέρου, ως μια ατομική εμπειρία που καθορίζεται από την προσωπικότητα, τη μόρφωση, την οικονομική κατάσταση κτλ του μεμονωμένου επισκέπτη. Πώς έρχεται σε επαφή ο επισκέπτης με τα μουσειακά αντικείμενα; Πόσο εύκολο είναι να ακολουθήσει τον τρόπο σκέψης του εκθέτη; Υπάρχει τελικά, μία αποτελεσματική μέθοδος για να γνωρίσουμε τους επισκέπτες σε βάθος και να μάθουμε τι σκέφτονται και τι αποκόμισαν από την επίσκεψη; |
||
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων (Ε) Στη συνάντηση αυτή θα επιχειρήσουμε να βάλουμε στο μικροσκόπιο την επίσκεψη σε ένα μουσείο αντιμετωπίζοντάς την αφενός ως μία κοινωνική δραστηριότητα που ακολουθεί συνειδητά ή ασυνείδητα πρότυπα και ακόνες, και, αφετέρου, ως μια ατομική εμπειρία που καθορίζεται από την προσωπικότητα, τη μόρφωση, την οικονομική κατάσταση κτλ του μεμονωμένου επισκέπτη. Πώς έρχεται σε επαφή ο επισκέπτης με τα μουσειακά αντικείμενα; Πόσο εύκολο είναι να ακολουθήσει τον τρόπο σκέψης του εκθέτη; Υπάρχει τελικά, μία αποτελεσματική μέθοδος για να γνωρίσουμε τους επισκέπτες σε βάθος και να μάθουμε τι σκέφτονται και τι αποκόμισαν από την επίσκεψη; |