Η Αλίκη στη Χώρα των Θαυμάτων

Στη συνάντηση αυτή θα επιχειρήσουμε να βάλουμε στο μικροσκόπιο την επίσκεψη σε ένα μουσείο
αντιμετωπίζοντάς την αφενός ως μία κοινωνική δραστηριότητα που ακολουθεί συνειδητά ή ασυνείδητα
πρότυπα και ακόνες, και, αφετέρου, ως μια ατομική εμπειρία που καθορίζεται από την προσωπικότητα,
τη μόρφωση, την οικονομική κατάσταση κτλ του μεμονωμένου επισκέπτη. Πώς έρχεται σε επαφή ο
επισκέπτης με τα μουσειακά αντικείμενα; Πόσο εύκολο είναι να ακολουθήσει τον τρόπο σκέψης του
εκθέτη; Υπάρχει τελικά, μία αποτελεσματική μέθοδος για να γνωρίσουμε τους επισκέπτες σε βάθος και
να μάθουμε τι σκέφτονται και τι αποκόμισαν από την επίσκεψη;

2.pdf
Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων (Α)

Στη συνάντηση αυτή θα επιχειρήσουμε να βάλουμε στο μικροσκόπιο την επίσκεψη σε ένα μουσείο αντιμετωπίζοντάς την αφενός ως μία κοινωνική δραστηριότητα που ακολουθεί συνειδητά ή ασυνείδητα πρότυπα και ακόνες, και, αφετέρου, ως μια ατομική εμπειρία που καθορίζεται από την προσωπικότητα, τη μόρφωση, την οικονομική κατάσταση κτλ του μεμονωμένου επισκέπτη. Πώς έρχεται σε επαφή ο επισκέπτης με τα μουσειακά αντικείμενα; Πόσο εύκολο είναι να ακολουθήσει τον τρόπο σκέψης του εκθέτη; Υπάρχει τελικά, μία αποτελεσματική μέθοδος για να γνωρίσουμε τους επισκέπτες σε βάθος και να μάθουμε τι σκέφτονται και τι αποκόμισαν από την επίσκεψη;

Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων (Β)

Στη συνάντηση αυτή θα επιχειρήσουμε να βάλουμε στο μικροσκόπιο την επίσκεψη σε ένα μουσείο αντιμετωπίζοντάς την αφενός ως μία κοινωνική δραστηριότητα που ακολουθεί συνειδητά ή ασυνείδητα πρότυπα και ακόνες, και, αφετέρου, ως μια ατομική εμπειρία που καθορίζεται από την προσωπικότητα, τη μόρφωση, την οικονομική κατάσταση κτλ του μεμονωμένου επισκέπτη. Πώς έρχεται σε επαφή ο επισκέπτης με τα μουσειακά αντικείμενα; Πόσο εύκολο είναι να ακολουθήσει τον τρόπο σκέψης του εκθέτη; Υπάρχει τελικά, μία αποτελεσματική μέθοδος για να γνωρίσουμε τους επισκέπτες σε βάθος και να μάθουμε τι σκέφτονται και τι αποκόμισαν από την επίσκεψη;

Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων (Γ)

Στη συνάντηση αυτή θα επιχειρήσουμε να βάλουμε στο μικροσκόπιο την επίσκεψη σε ένα μουσείο αντιμετωπίζοντάς την αφενός ως μία κοινωνική δραστηριότητα που ακολουθεί συνειδητά ή ασυνείδητα πρότυπα και ακόνες, και, αφετέρου, ως μια ατομική εμπειρία που καθορίζεται από την προσωπικότητα, τη μόρφωση, την οικονομική κατάσταση κτλ του μεμονωμένου επισκέπτη. Πώς έρχεται σε επαφή ο επισκέπτης με τα μουσειακά αντικείμενα; Πόσο εύκολο είναι να ακολουθήσει τον τρόπο σκέψης του εκθέτη; Υπάρχει τελικά, μία αποτελεσματική μέθοδος για να γνωρίσουμε τους επισκέπτες σε βάθος και να μάθουμε τι σκέφτονται και τι αποκόμισαν από την επίσκεψη;

Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων (Δ)

Στη συνάντηση αυτή θα επιχειρήσουμε να βάλουμε στο μικροσκόπιο την επίσκεψη σε ένα μουσείο αντιμετωπίζοντάς την αφενός ως μία κοινωνική δραστηριότητα που ακολουθεί συνειδητά ή ασυνείδητα πρότυπα και ακόνες, και, αφετέρου, ως μια ατομική εμπειρία που καθορίζεται από την προσωπικότητα, τη μόρφωση, την οικονομική κατάσταση κτλ του μεμονωμένου επισκέπτη. Πώς έρχεται σε επαφή ο επισκέπτης με τα μουσειακά αντικείμενα; Πόσο εύκολο είναι να ακολουθήσει τον τρόπο σκέψης του εκθέτη; Υπάρχει τελικά, μία αποτελεσματική μέθοδος για να γνωρίσουμε τους επισκέπτες σε βάθος και να μάθουμε τι σκέφτονται και τι αποκόμισαν από την επίσκεψη;

Η Αλίκη στη χώρα των θαυμάτων (Ε)

Στη συνάντηση αυτή θα επιχειρήσουμε να βάλουμε στο μικροσκόπιο την επίσκεψη σε ένα μουσείο αντιμετωπίζοντάς την αφενός ως μία κοινωνική δραστηριότητα που ακολουθεί συνειδητά ή ασυνείδητα πρότυπα και ακόνες, και, αφετέρου, ως μια ατομική εμπειρία που καθορίζεται από την προσωπικότητα, τη μόρφωση, την οικονομική κατάσταση κτλ του μεμονωμένου επισκέπτη. Πώς έρχεται σε επαφή ο επισκέπτης με τα μουσειακά αντικείμενα; Πόσο εύκολο είναι να ακολουθήσει τον τρόπο σκέψης του εκθέτη; Υπάρχει τελικά, μία αποτελεσματική μέθοδος για να γνωρίσουμε τους επισκέπτες σε βάθος και να μάθουμε τι σκέφτονται και τι αποκόμισαν από την επίσκεψη;