Δημιουργία αξίας και στρατηγική στο διαδίκτυο

Πώς μια επιχείρηση πρέπει να ανταγωνιστεί, ποιοι πρέπει να είναι οι στόχοι της και ποια σχέδια και πολιτικές θα χρειαστούν για να επιτευχθούν αυτοί οι στόχοι; Οι πέντε δυνάμεις του ανταγωνισμού (Porter) και τα βήματα του στρατηγικού σχεδιασμού. Κύρια εργαλεία στρατηγικού σχεδιασμού (SWOT, PEST, business model canvas). 

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

9. Δημιουργία αξίας και στρατηγική στο διαδίκτυο

ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ (VIDEO)

Ενότητα 9 - Βασικές έννοιες στη στρατηγική

Βασικές έννοιες στη στρατηγική

Ενότητα 9 - Το μοντέλο των ανταγωνιστικών δυνάμεων του Porter

Το μοντέλο των ανταγωνιστικών δυνάμεων του Porter

Ενότητα 9 - Η διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού

Η διαδικασία στρατηγικού σχεδιασμού

Ενότητα 9 - Εργαλεία στρατηγικού σχεδιασμού

Εργαλεία στρατηγικού σχεδιασμού

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ

Άσκηση αυτοαξιολόγησης - Ενότητα 9η (Δημιουργία αξίας και στρατηγική στο διαδίκτυο)