3. Συνθετική Κίνηση

Στην παρούσα ενότητα παρουσιάζεται η διαδικασία παραγωγής συνθετικής κίνησης (animation) στους εικονικούς κόσμους, εστιάζοντας τόσο στις απαιτούμενες τεχνολογίες όσο και σε σχεδιαστικά ζητήματα. Αρχικά παρουσιάζονται οι διάφορες επιλογές ως προς τη μοντελοποίηση των αντικειμένων, ανάλογα με το είδος της κίνησης που θέλουμε να εκτελέσουν. Στη συνέχεια, γίνεται μια επισκόπηση των αλγορίθμων και τεχνικών για την αναπαραγωγή προκαθορισμένων κινήσεων, καθώς και για τη δυναμική παραγωγή κίνησης μέσω προσομοίωσης. Παρουσιάζεται η διαδικασία καθορισμού και παραγωγής κίνησης με θέσεις κλειδιά (keyframing), η χρήση δεδομένων σύλληψης κίνησης (motion capture), η μοντελοποίηση φυσικών νόμων και θέματα ανίχνευσης συγκρούσεων και αντίδρασης σε αυτές. Τέλος, αναλύονται τεχνικές σύνθετης μετακίνησης και συμπεριφοράς συνθετικών χαρακτήρων ξεκινώντας από την παρουσίαση αρχιτεκτονικών απόφασης, όπως μηχανές καταστάσεων και ευφυείς πράκτορες και συνεχίζοντας σε τεχνικές όπως η εύρεση μονοπατιού, η δυναμική αποφυγή αντικειμένων, και η συντονισμένη κίνηση πλήθους.

Λέξεις κλειδιά: Συνθετική κίνηση, φυσική προσομοίωση

3-Animation.pdf
3. Συνθετική Κίνηση (Μέρος Α)
3. Συνθετική Κίνηση (Μέρος Γ)
3. Συνθετική Κίνηση (Μέρος Δ)
3. Συνθετική Κίνηση (Μέρος Ε)
3. Συνθετική Κίνηση (Μέρος Β)
Ασκήσεις Τρίτης Ενότητας

Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής για την τρίτη ενότητα, "Κίνηση"