Μάθημα : Προηγμένες Τεχνολογίες Αλληλεπίδρασης και Εφαρμογές (Φυσικές Διεπαφές Χρήστη-Natural User Interfaces, NUIs) [open]
Κωδικός : 511252
511252 - Koutsabasis Panayiotis
Ενότητες - 3. Θεωρία: Πολυαπτικές διεπαφές για μεγάλες οθόνες και επιτραπέζιες διεπαφές (multitouch interfaces for large displays and tabletops)
-
Θεματικές Ενότητες
-
1. Θεωρία: Εισαγωγή στις Φυσικές Διεπαφές Χρήστη
-
2. Θεωρία: Διεπαφές κιναισθητικού ελέγχου και διεπαφές με χειρονομίες (Kinesthetic and gestural user interfaces)
-
3. Θεωρία: Πολυαπτικές διεπαφές για μεγάλες οθόνες και επιτραπέζιες διεπαφές (multitouch interfaces for large displays and tabletops)
-
4. Θεωρία: Αλληλεπίδραση με το βλέμμα (gaze interaction)
-
5. Θεωρία: Φωνητικές διεπαφές (voice user interfaces)
-
6. Θεωρία: Διεπαφές εγκεφάλου-υπολογιστή (brain-computer interfaces)
-
Εργαστήριο: Προγραμματισμός του αισθητήρα Kinect για κιναισθητικό έλεγχο στη γλώσσα προγραμματισμού Processing και τη βιβλιοθήκη simpleOpneNI library.
-
Εργαστήριο: Προγραμματισμός του αισθητήρα Kinect για κιναισθητικό έλεγχο με στη γλώσσα προγραμματισμού C# (Visual Studio, Kinect SDK 1.8)
-
1. Θεωρία: Εισαγωγή στις Φυσικές Διεπαφές Χρήστη
3. Θεωρία: Πολυαπτικές διεπαφές για μεγάλες οθόνες και επιτραπέζιες διεπαφές (multitouch interfaces for large displays and tabletops)
Οι πολυαπτικές διεπαφές έχουν εμφανιστεί δυναμικά τα τελευταία χρόνια σε φορητά τηλέφωνα και ταμπλέτες. Στα πλαίσια του μαθήματος, παρουσιάζονται στο πλαίσιο μεγάλων οθονών και επιτραπέζιων συστημάτων προς χρήση σε δημόσιο χώρο. Σε τεχνολογικό επίπεδο, παρουσιάζονται οι εναλλακτικές δυνατότητες μεγάλων οθονών καθώς και η δυνατότητα κατασκευής επιφανειών οπίσθιου φωτισμού. Σε σχεδιαστικό επίπεδο, απαιτείται ο χειρισμός ψηφιακών αντικειμένων με χειρονομίες χρήστη, επομένως γίνεται συζήτηση για την ανακάλυψη και δοκιμή χειρονομιών, καθώςε και τη σχεδίαση τεχνικών αλληλεπίδρασης (ζευγάρι χειρονομίας (χρήστη) + (ανά)δράσης (συστήματος) σε πολυμεσικό περιεχόμενο.
Λέξεις κλειδιά: πολυαπτικές διεπαφές, χειρονομίες, οθόνες (κατασκευή και ανίχνευση κινήσεων), ιστορική αναδρομή, τεχνολογίες, οδηγίες, μέθοδοι σχεδίασης, παραδείγματα.