Παρουσίαση/Προβολή
Διαχείριση Τουριστικών Προορισμών
(TOUREM203) - Karachalis Nicholas
Περιγραφή Μαθήματος
Σκοπός του μαθήματος είναι οι φοιτητές/τριες να γνωρίσουν και να κατανοήσουν την έννοια των τουριστικών προορισμών και τις αντίστοιχες στρατηγικές και πρακτικές για τη διαχείριση και την οργάνωση τους σε σχέση με τη βιώσιμη ανάπτυξη. Οι κύριοι στόχοι του μαθήματος είναι η κριτική αφομοίωση των βασικών χαρακτηριστικών του στρατηγικού σχεδιασμού και των στρατηγικών διαχείρισης τουριστικών προορισμών και η εξοικείωση με ορισμένες νέες ιδέες που σχετίζονται με τη σύγχρονη διεθνή εμπειρία. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζονται:
- Οι κύριες προκλήσεις διαχείρισης και σχεδιασμού σε επίπεδο τουριστικού προορισμού.
- Η σημασία της ανάλυσης προσφοράς και ζήτησης και του κύκλου ζωής σε επίπεδο προορισμού.
- Τα βήματα στρατηγικής που οφείλουν να ακολουθήσουν οι υπεύθυνοι σχεδιασμού με έμφαση στο όραμα, την αποστολή, τους στόχους και τα μέσα υλοποίησης.
- Ο ρόλος των Οργανισμών Διαχείρισης και Προβολής Προορισμού (DMMO) και o ρόλος της συνεργασίας μεταξύ των εταίρων για την αποτελεσματική διαχείριση προορισμού
- Τα βασικά βήματα σχεδιασμού της στρατηγικής μάρκετινγκ και branding ενός προορισμού ή ενός τόπου (place marketing and branding).
- Έννοιες-κλειδιά όπως ο «πράσινος» προορισμός και ο «έξυπνος» προορισμός.
- Δείκτες αξιολόγησης/πολλαπλασιαστές που αφορούν την αποτελεσματικότητα της στρατηγικής προορισμού.
- Παραδείγματα στρατηγικών από την Ελλάδα και το εξωτερικό για την καλύτερη κατανόηση των στρατηγικών (η περίπτωση της Αθήνας, του Άμστερνταμ, του Εδιμβούργου, κλπ).
Ημερομηνία δημιουργίας
Δευτέρα 21 Φεβρουαρίου 2022
-
Δεν υπάρχει περίγραμμα