Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

Marketing

(TNEY234) -  Evangelia Chortatsiani

Περιγραφή Μαθήματος

Μάρκετινγκ είναι η επιστήμη που ασχολείται με την ικανοποίηση των αναγκών και απαιτήσεων των τελικών καταναλωτών με απώτερο στόχο την ανάπτυξη της εμπορικής δραστηριότητας των οργανισμών (κερδοσκοπικών και μη κερδοσκοπικών).

Ένα από τα πιο βασικά θέματα του μάρκετινγκ και ταυτόχρονα μια από τις πιο σημαντικές αποφάσεις που καλείται να λάβει μια επιχείρηση είναι η ανάπτυξη και προώθηση ενός προϊόντος στην αγορά.

Βασικός άξονας για την επιτυχή ανάπτυξη και τοποθέτηση ενός προϊόντος είναι η κατανόηση της ψυχολογίας του καταναλωτή, των αναγκών, κινήτρων, διαδικασιών λήψης αποφάσεων και διαδικασιών κατανόησης και εκμάθησης που αυτός ακολουθεί.

Ένα θεμελιώδες και αναγκαίο εργαλείο για την κατανόηση των καταναλωτικών προτιμήσεων είναι η έρευνα αγοράς. Η αυξανόμενη ατομικότητα και διαφοροποίηση των καταναλωτών κάνει την έρευνα αγοράς, σήμερα, ακόμη πιο απαραίτητη και ουσιαστική παρά ποτέ. 

Το εργαλείο αυτό διευκολύνει όχι μόνο τη διαμόρφωση στρατηγικής της εταιρίας αλλά και της στρατηγικής του προϊόντος, την επιλογή της αγοράς-στόχου και την τοποθέτηση σε αυτή, την επιλογή των καναλιών διανομής, καθώς και τη διαμόρφωση και επιλογή των στρατηγικών τιμολόγησης και του μίγματος επικοινωνίας.

Σκοπός λοιπόν του μαθήματος αυτού είναι να συζητήσει τους παράγοντες εκείνους που επηρεάζουν το μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων δεκαετιών, παρακολουθώντας τις εξελίξεις της επιστήμης, οικονομίας, τεχνολογίας καθώς και τις μεθόδους και εργαλεία ανάπτυξης σχεδιασμού μάρκετινγκ.

 

Εξεταστέα ύλη

Διανομή πανεπιστημιακών σημειώσεων

 

Διδακτικό εγχειρίδιο:

Σιώμκος Γ. (2015). Στρατηγικό Μάρκετινγκ, 1η έκδοση, Εκδοτικός Οργανισμός Λιβάνη ΑΒΕ. [ISBN 978-960-14-2965-8], [Εύδοξος 50661000].

Όλα τα κεφάλαια του διδακτικού εγχειριδίου.

 

Διδακτικό εγχειρίδιο:

Τσακλάγκανος, Α. (2015). Βασικές Αρχές του Μάρκετινγκ, 4η έκδοση, Θεσσαλονίκη: Εκδοτικός οίκος Αφοί Κυριακίδη ΑΕ. [ISBN 978-960-602-027-8], [Εύδοξος 50662530].

Όλα τα κεφάλαια του διδακτικού εγχειριδίου.

 

Ημερομηνία δημιουργίας

Πέμπτη 12 Μαρτίου 2020