Παρουσίαση/Προβολή

Εικόνα επιλογής

203-ΓΕ0113 Μάρκετιγκ

(TMOD129) -  Anastasia Konstantelou

Περιγραφή Μαθήματος

Το μάθημα εστιάζει αφενός στο θεωρητικό υπόβαθρο του Μαρκετιγκ, αφετέρου σε εφαρμογές του Marketing στα πεδία ενδιαφέροντος του Μηχανικού Οικονομίας & Διοίκησης. Αναλύονται οι βασικές έννοιες του γνωστικού αντικειμένου του Marketing και o συσχετισμός τους με τον συνολικότερο επιχειρηματικό σχεδιασμό. Αναπτύσσονται οι αρχές, οι μεθοδολογίες, τα συστήματα και εργαλεία, που υποστηρίζουν τη διοίκηση του marketing, με ειδικότερες αναφορές στην ανάλυση του εσωτερικού και εξωτερικού επιχειρηματικού περιβάλλοντος, την οργάνωση της ανάλυσης των αγορών (συμπεριλαμβανομένων των τεχνικών έρευνας αγοράς) τον προσδιορισμό της ζήτησης, την ανάλυση του ανταγωνισμού, την τμηματοποίηση των αγορών, τη στόχευση και τοποθέτηση, τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, τη διαμόρφωση στρατηγικής και το μίγμα Marketing (προϊόν, τιμή, θέση, προώθηση). Τέλος, γίνεται επισταμένη αναφορά με παραδείγματα και ασκήσεις στο σχεδιασμό, υλοποίηση και έλεγχο προγραμμάτων (σχεδίων) Marketing

Λέξεις Κλειδιά: Μαρκετινγκ, μείγμα μάρκετινγκ (προϊόν, τιμή, θέση, προώθηση), έρευνα αγοράς, ζήτηση, τμηματοποίηση αγοράς, ανάλυση ανταγωνισμού, τοποθέτηση, διαφήμιση, μάρκα.

Ημερομηνία δημιουργίας

Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018